Laura_x_ schreef:Ik ben het dus niet met je eens.
En nu zal ik erover ophouden, voor het uitloopt op een reltopic.
Laura_x_ schreef:Ik kreeg net een pb die ik toch wel vond getuigen van weinig respect voor een medebokker. Maar we hoeven het toch niet allemaal met elkaar eens te zijn? Er zijn verschillende meningen over het houden van paarden, so be it.
En over het verkeerd opvatten. Fouten maken is menselijk? Dan vind ik het niet fijn om gelijk zo de grond ingeboord te worden door iemand die denkt dat ik een 'typische boktmiep' ben

Waarom ga je er dan toch over door
?
Mijn mening hierover:
Ik vind die paddock paradijzen echt prachtig! Ook in mijn ogen is dit een hele goede manier om een paard te houden. Wanneer ik de ruimte hier voor zou hebben zou ik hier ook zeker voor kiezen.
Maar jammer genoeg heeft niet iedereen deze mogelijkheden en daarbij zijn er ook genoeg andere manieren om een paard te houden waarbij het paardvriendelijk is
!
Bij ons op stal komen de paarden helaas niet elke dag buiten. Gelukkig word het weer nu beter en word het weiland weer droog. Dat betekend dat de paarden weer de wei op kunnen overdag.
In de zomervakantie hebben onze paarden echt vakantie, en krijgen ze 6 weken lang 24/7 een groot weiland.
Ik zal eens zoeken naar foto's