Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
marianbv schreef:Door persoonlijke redenen heb ik mijn paard gratis op de manege van mijn collega gestald, hier zit dus alles bij in.
Het enige wat ik er voor hoef te doen (of eigenlijk mijn paard) is een paar uurtjes per week meelopen in de kinderlesjes.
Paard vind het niet erg want het is wat hobbelen en ik rij er dan nog naast.
MAar dan heb ik wel gratis stalling incl jaarlijkse entingen hoefsmid dierenartskosten en noem maar alles zit er bij in....
Donkerblauw schreef:Ik sta gratis met twee paarden in halfpension, incl. voer en hooi/stro, ruime stallen, binnen- en buitenbak, perfect springmateriaal, weidegang, ruime paddock, solarium, stapmolen, grote poetsplaats inclusief warm water en twee grote kasten voor m'n spullen. Het is trouwens in de Randstad.
EquiPhoto schreef:Ik huurde met een vriendin een stuk land voor 50 euro per maand. Gedeeld door 2 was dat dus 25 euro per paardIk de zomer stond er genoeg gras, in de winter voerden 50 euro aan hooi bij. Dus 25 euro in de zomer, 50 euro in de winter. Wel alles zelf doen, een dagje ziek zijn was er dus niet bij.
Nu sta ik op een pensionstalling, buitenbakje erbij, mesten hoeft niet, voeren hoeft niet. 160 euro per maand, maar wát een luxe! Je komt naar je paard voor je PAARD en niet voor zn stront
Saartje88 schreef:Ik betaal in het oosten €100 , maar dat is exclusief voer en binnen/buiten zetten (als ik niet kan dan word het wel gedaan):
-Water
- Prachtige lokatie, goed uitrijmogelijkheden en 15 minuten stappen naar mooi bos/natuurgebied
- 10 minuten stappen naar binnenbak
-Voeren wordt wel gedaan
-buitenbak van 20*60 vrijwel voor mezelf
-Altijd toezicht
-Onbeperkt weidegang.
-Keukentje en zadelkamer
- Evt. plekje voor trailer/kar
Waar sta jij als ik vragen mag?
En het kan nog goedkoper zei je? Waar als ik vragen mag?
Het kan goedkoper maar de lokatie en de behulpzaamheid van de eigenaar is waarom ik hier sta.
zoeensep schreef:Ik ga nu naar een stal voor 265 met:
Binnenbak 20x40 heb geen idee precies
3 Buitenbakken
Springwei
Uitgang tot duin strand bos etc.
box van 3x3
Kasten van 2m hoog en 1,5 breed
inclusief buitenzetten binnenzetten staluitmesten en voeren
Voor dat vind ik het super goedkoop