Ik heb zaterdag betaald en krijg nu een mailtje dat ze mijn geld al ontvangen hebben en ze het gaan versturen. Het kan zo'n 14 dagen duren voordat de verzending uit Ierland hier is.
haan
Geplaatst: 13-09-12 13:53
Heb net een paypall rekening geactiveerd, dus ik ga binnenkort ook maar even bestellen
Suzanne F.
Geplaatst: 13-09-12 15:16
Heb net bericht gekregen dat mijn betaling binnen is en dat het wordt verzonden. 3 dagen duurde de betaling per bank bij mij.
Somebitch
Geplaatst: 13-09-12 15:18
Suzanne F. schreef:
Heb net bericht gekregen dat mijn betaling binnen is en dat het wordt verzonden. 3 dagen duurde de betaling per bank bij mij.
Bij mij dus ook, drie werkdagen dan, nouja vier maandag dinsdag woensdag en dan vandaag.
Is dat ook een winkel dan op Ebay? Voor mijn gevoel toch beetje raar, wormkuren op Ebay kopen
Hier zijn ze trouwens vandaag aangekomen Had 26/8 besteld maar via de bank betaalt en die betaling is pas 5/9 aangekomen, toen kreeg ik bericht dat het binnen 5 dagen verzonden zou worden en vandaag dus aangekomen Mijn doosjes zijn wel gedeukt Maar dat doet niks aan de spuit natuurlijk, die ziet er nog prima uit. Fijn bedrijf Volgende keer maar via Paypal betalen
geen idee of dat ebay-adres een winkel is, ze zien er goed en netjes uit, dat vind ik voldoende
Suzanne F.
Geplaatst: 21-09-12 18:12
Ik heb ze vandaag binnengekregen!! Wordt inderdaad via PostNL aangeboden. Duurde vanaf ontvangst betaling 8 dagen dus best snel nog. Vanaf bestelling tot aflevering 11 dagen.
Het werkt dus. Maar: Zou hier niet een keer op ingegrepen worden? Als Paarden-Nederland massaal de wormenkuren over de grens gaat bestellen dan loopt hun plan in de soep natuurlijk. Ik ben bang dat ze dit ook aan banden gaan leggen als ze dit doorkrijgen.