wij zitten ook in de klei. stuk afgraven, vullen met omhoogzand (in ons geval 80 zakken van 25 kilo van de hornbach a 1.25 per zak) tegels erin (+bandjes aan de zijkant) en zand erop om erin te laten trekken. Dat wel een tijd laten rusten zodat het niet direct verzakt.
Voorkeur voor grotere tegels, zodat het minder snel verzakt. Kun je vast wel ergens afhalen. Wij hebben al onze tegels gratis

En het is weer winterklaar! Onze paarden kunnen nu helemaal rondom de stal lopen
Helemaal gelukkig! (vorig jaar was de achterzijde van de stal nog niet betegeld). En verder hebben ze nog een stuk wei die ze mogen vertrappen. Keus genoeg
, ik vind dat ze zeker droog en uit de wind moeten kunnen staan anders zou ik er niet aan beginnen al kunnen paarden best goed tegen de kou, als het nat is koud en het waait dan word het toch wel erg vervelend! een goeie deken is wel een vereiste als je ook nog gaat rijden in de winter, ik vind dat de gemeentes maar eens wat makkelijker moet worden als het om schuil gelegenheid in weides gaat en dat geld niet alleen voor paarden!!!!
)? Kunnen profieltegels glijden niet tegengaan?
...
.
) bandjes er omheen en vervolgens bestraten met 'gewone' klinkers het beste zou zijn. Niet duur, effectief en snel gelegd. Dan hoeft de stalhouder de ruif niet meer te verplaatsen en kunnen we in de zomer het bestrate stuk (of is het dan bestraatte