Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
SusanH schreef:Dan betaal je hier wel heel wat meer dan in Friesland. Wij zijn ook een euro of 15 per maand omhoog gegaan, ik vind dat heel redelijk ivm gestegen kosten.
WhySoWhite schreef:Pff ik sta echt op de verkeerde plaats. hier is de stalling 15 euro omhoog + de lessen 3 euro duurder zijn geworden dus dat is voor mij 40 euro meer in de maand dus kom ik € op schrik niet 640 euro per maand aan enkel stalling en lessen en dan nog de ijzers... bizar eigelijk he....
vind wel dat het hooi erg slecht is, veel distels en stengels dit jaar.. bij jullie ook? en het stro is wat bruiner
Angeliekje schreef:Ik sta op een particuliere stalling met slechts 4 paarden (worden er 5 binnenkort als het goed is), en bij mij gelukkig géén verhoging van het stalgeld. Ik sta dan ook wel goedkoop als ik sommige prijzen hier lees! Ik sta nu voor €150 all incl. Eigenaresse van stal heeft een goedkopere oplossing gevonden, en dat is gehakselt stro. Hooi hebben ze gelukkig van eigen land.
Tamadine schreef:WhySoWhite schreef:Pff ik sta echt op de verkeerde plaats. hier is de stalling 15 euro omhoog + de lessen 3 euro duurder zijn geworden dus dat is voor mij 40 euro meer in de maand dus kom ik € op schrik niet 640 euro per maand aan enkel stalling en lessen en dan nog de ijzers... bizar eigelijk he....
vind wel dat het hooi erg slecht is, veel distels en stengels dit jaar.. bij jullie ook? en het stro is wat bruiner
he?!Wat voor stalling sta jij dan? Vast met een heleboel faciliteiten. Ik kan van dat bedrag 3 paarden pension stallen gewoon....
Tamadine schreef:WhySoWhite schreef:Pff ik sta echt op de verkeerde plaats. hier is de stalling 15 euro omhoog + de lessen 3 euro duurder zijn geworden dus dat is voor mij 40 euro meer in de maand dus kom ik € op schrik niet 640 euro per maand aan enkel stalling en lessen en dan nog de ijzers... bizar eigelijk he....
he?!Wat voor stalling sta jij dan? Vast met een heleboel faciliteiten. Ik kan van dat bedrag 3 paarden pension stallen gewoon....