het is een natuurlijk goedje dat je bij de kruitvat koopt je moet het er niet op doen als de staart open ligt!!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Trennie schreef:kan iemand me uitleggen waarom brandnetels gewassen moeten worden?
Enkel ommaaien en laten liggen is genoeg.
De paarden eten ze dan al vrij snel op.
Lieshorses schreef:Tsja.. het is hoe jij het bekijkt maar, als wij hier achter brandnetels plukken zondr te wassen, loopt het niet goed af![]()
(d meeste) brannetels zijn een beetje vies, het kan zijn dat;
-er (in het wild) een hondje 'tegen aan heeft geplast
-r kunnen slechte insecten opzitten
-enz enzTrennie schreef:kan iemand me uitleggen waarom brandnetels gewassen moeten worden?
Enkel ommaaien en laten liggen is genoeg.
De paarden eten ze dan al vrij snel op.
webster543 schreef:Hoofdstel : Alle onderdelen demonteren en in 2liter slaolie leggen. Enkele uren (een nacht, bv.) laten weken dan op een handdoek laten uitdruipen. Na 1uurtje, met een handdoek nog even droogvrijven en weer ineen steken. Hoofdstel is soepel voor minstens 1 jaar!!! (eerste dagen kan er wel nog wat olie uit komen)
Voor de wedstrijd even opglimmen? Gewoon met een schoenenglimsponsje erover!
Lieshorses schreef:wat is biotex?![]()
Andrea_ schreef:Ik heb eens gehoord dat je met BIOTEX de sokken en de staart van je paard goed mee schoon krijgt.
Ook vertelde ze mij dat je met de biotex de mok goed mee weg krijgt, wie is hier van op de hoogte?
shirley123 schreef:webster543 schreef:Hoofdstel : Alle onderdelen demonteren en in 2liter slaolie leggen. Enkele uren (een nacht, bv.) laten weken dan op een handdoek laten uitdruipen. Na 1uurtje, met een handdoek nog even droogvrijven en weer ineen steken. Hoofdstel is soepel voor minstens 1 jaar!!! (eerste dagen kan er wel nog wat olie uit komen)
Voor de wedstrijd even opglimmen? Gewoon met een schoenenglimsponsje erover!
Vet je dan het hoofstel helemaal niet meer in? en komen er dan geen schuurtjes meer in het leer?