Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Jenny21 schreef:Maar wat ik even niet begrijp: de staart groeit vanuit de staartwortel en het wordt (in ieder geval zo deed ik dat altijd) door het gehele haar gewreven met uitzondering van de staartwortel![]()
Ik masseerde het anders nooit tot in de staartwortel....
Winddancer schreef:Lobke_ schreef:Dat spul laat het haar zo vet worden als het maar zijn kan
Dat klopt inderdaad![]()
Mijn vriend gebruikte dit altijd en deed dit in zijn haren na het douchen, maar wat een vettige zooi is dat
MisterJac schreef:Jenny21 schreef:Maar wat ik even niet begrijp: de staart groeit vanuit de staartwortel en het wordt (in ieder geval zo deed ik dat altijd) door het gehele haar gewreven met uitzondering van de staartwortel![]()
Ik masseerde het anders nooit tot in de staartwortel....
Conditioners zorgen ervoor dat de schubben van een haar mooi glad blijven, zodat de haar niet snel kapot gaat en gaat splijten. Het zal niet zozeer sneller groeien, maar er sterven wel minder haren af waardoor de staart voornamelijk voller blijft.
Winddancer schreef:Lobke_ schreef:Dat spul laat het haar zo vet worden als het maar zijn kan
Dat klopt inderdaad![]()
Mijn vriend gebruikte dit altijd en deed dit in zijn haren na het douchen, maar wat een vettige zooi is dat
Shanna schreef:Ik koop in 1x een liter (of 2) tegelijk en vul telkens mijn kleine flesjes bij als ze leeg zijn. Ik heb nog nooit meegemaakt dat het 'niet goed' meer was. Wél moet je het met strengere vorst naar binnen halen, want het kan bevriezen en misschien dat dat wel de kwaliteit achteruit doet gaan.Vraag aan de mensen die de grote hoeveelheid CM detangler kopen, hoelang doen jullie hier nou mee en bij hoeveel paarden wordt het waar gebruikt?