CharlyBrown schreef:Bij ons op stal gaat het er eigenlijk altijd gemoedelijk aan toe.
Ik kan in ieder geval met iedereen goed opschieten..
En gelukkig is er maar 1 iemand die zich niet kan vinden in het feit dat ik dit topic heb geopend..
Een topic die ik puur voor mezelf heb geopend, en niet als doel om onze stal af te zeiken... sorry, als dat zo is overgekomen..
CB jij hoeft je niet te verontschuldigen. Het is jammer dat iemand alleen maar 1 kant op kan kijken en dat is in dit geval het negatieve. Rondkijken doen we allemaal want we willen allemaal het beste voor onze dieren. Feit dat we er nog altijd zijn betekend dus ook dat we nog niks anders hebben kunnen vinden dat beter is ( voor ons gevoel dan he) dan waar we nu zijn.
Ik heb het al eens eerder in een ander topic ook gezegd, we staan in principe prima waar we staan.
Zal het even duidelijk vermelden voordat er straks iemand weer zit te briesen van boosheid.
Ik sta er prima, voor alle 3 de paarden word prima gezorgd. Wanneer ik een vraag heb kan ik de pensionhouder dag en nacht aan zijn mouw trekken. Mijn ruin is sinds ik hier sta ( nu ruim 4 jaar) nooit meer ziek geweest. Dat is wel eens anders geweest. Dit wijs ik toe aan de goede zorg en het feit dat hij er zeer gelukkig is. Als er s'nachts iets is, en God weet dat de mijne in het begin regelmatig vast heeft gelegen, dan weet ik dat de pensionhouder zijn bed uit komt om die grote zwarte slungel weer op 4 benen te zetten.
Toen ik vorige week helemaal over de zeik en in de stress opbelde omdat er geen dierenarts meer was die mijn hond in wilde latens lapen ondanks dat hij ziek was en zwaar incontinent was, kan ik OOK bellen, helpt hij mee zoeken naar een oplossing. Het konijn van mijn dochter maakt hij een brouwseltje voor zodat zijn oorschurft verdwijnt. De rotstraal van mijn ruin is nooit meer terug gekomen nadat ik god weet ik wat er op heb moeten smeren. Ook iets wat hij even heeft gemaakt. Even ter informatie.. ik was al 4 maanden aan het klooien en kreeg het niet weg metw at ikook voor middel probeerde.
Enige jammere is dat hij mijn paarden het liefste in het span ziet staan, terwijl ik vind dat ik geen tuiger heb. ( Dit is overigens een geintje want dit roepen we al jaren naar elkaar)
Als het losgooien tijdens crisistemperaturen zou mogen, dan zou het helemaal ideaal zijn maar er zijn altijd puntjes en dat blijft ook zo.
Er is 1 nadeel op stal, en dat is het onnodige gezeik en betweterige gedoe. We zijn volwassen, en in staat te praten over dingen. Het is jammer dat er altijd 1 persoon moet zijn die overal een enorme ophef over moet maken, en dan denkt het wiel uitgevonden te hebben.
Dus wanneer je toch denkt te kunnen slaan met een stok, neem je dan wel ook deze twijgjes mee in je verhaal naar de staleigenaar?