Urielle schreef:En toch gaat dat niet op Pmarena en Welshcobfan
De (dek)hengst bij ons is wel gewoon sociaal opgevoed, maar vorige keer was hij door de draad gegaan. In de wei ernaast stonden drie ruinen, dan moet ie toch laten zien dat HIJ 'the man' is. Tjemig wat heeft ie ze geklierd, op hun rug gaan staan met voorbenen, bijten, steigeren, ze kregen geen moment rust en wij kregen niks van die groep te pakken dus ze hebben echt wel even bij elkaar gezeten. De ruinen hadden allang geaccepteerd dat hij de baas was en ze kennen elkaar uit de stalgang en van samen rijden, maar hij was echt aan het bullyen. Het is gewoon, ondanks een braaf karakter, echt een hengst, begin van het dekseizoen dus ook vol testosteron en helemaal het baasje. Gelukkig niks gebeurd uiteindelijk maar o wat had het snel gebeurd kunnen zijn, met drie van de vier op ijzers...
en dan waren het nog ruinen......
2 hengsten of meerdere gaat fout geloof mij maar
we weten echt wel hoe we de paarden op moetten voeden
de paarden staan bij ons absolut op nummer1!!!!
ik vind het best dat ze die wet invoeren moetten ze helemaal zelf weten
bij ons gaat dat niet gebeuren bij de hengsten weet ik zeker
dat ze maar eens wat doen aan andere dingen
bij de dierenbescherming moet een paard eerst bijna dood zijn en dan ondernemen ze pas actie
schandalig
en dan gaan ze lopen zeiken anders kan ik het niet zeggen over paarden die niet in een kudde lopen
en ik denk dat met mij nog vele andere zijn die er zo over denken;)
ps vat dit niet als aanvallend op
liefs

Maar dekken doet hij niet meer. Hij is overigens wel nog altijd GGK. Maar een niet ggk jonge hengst, hengst houden, vind ik dan weer "not done" 
)