Wat is nu je plan van wanneer je paarden erop wilt hebben? Lijkt mij toch al aardig te gaan kriebelen als je alles zo al lekker voor elkaar krijgt. En echt respect hoor, dat je dat eerst doet voor je de paarden aanschaft
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

ik had de bak bijna droog
Denk dat er voor die tijd in ieder geval al 2 kleine staan, om te zien hoe we het vinden om qua hoeveelheid tijd die erin gaat zitten. Uiteindelijk komen er dan nog 2 grote bij. Voordeel van die kleine eerst is dat we dan nog niet gelijk een groot deel van de track hoeven te keren en dat ze ook met een kleiner stuk toe kunnen wat we eerder klaar kunnen hebben zonder gelijk super veel kosten.
Belker schreef:JudithO schreef:Bij ons zaten ze ook in de auto onder de motorkap. 1x hebben ze kabels doorgeknaagd.
Dat hadden mijn buren. Onze auto stinkt teveel naar hond
Ik moest iets te hard lachen.
enige nadeel is dat de eendjes echt in een versterkt fort zitten, met martergaas. Veel te bang om ze anders eens verscheurd aan te treffen.
Belker schreef:Ja, volgens mij moet ik ook zo een ratten verzuipemmer gaan maken...... Maar dan moeten de dode ratten nog weggewerkt worden. Die wilde katten klinken het beste.
die indoormarter