Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
neile schreef:6000 tot 18000 euro voor een inloopstal? Hoe dan? Hout kost veel geld maar wil je een volledige inloophal zetten dan?
pol013 schreef:britt S: heel mooie schuilstal heb je weer neer gezet![]()
Dat van die raampjes ga ik onthouden. Al zou ik er dan wel luiken aan willen hebben voor de echt gekke dagen. En dan bij voorkeur met van de veiligheidsglas..... Maar dat zal wel kassa zijn....
neile schreef:Aaah, en inclusief plaatsing dan wellicht?
Nou zeg. Da's pittig prijsje! 6000 kan ik me wel voorstellen maar 18000 gaat er wel los over.
Ninx schreef:neile schreef:Aaah, en inclusief plaatsing dan wellicht?
Nou zeg. Da's pittig prijsje! 6000 kan ik me wel voorstellen maar 18000 gaat er wel los over.
Die 18.000 is ook nog zonder vloer en/of fundering (is ook niet nodig, op zeer droge zandgrond).
6000 was zeer, zeer, zeer simpel budget ding.... nog verre van zo leuk als de stal van BrittS.
Fijn dat ik hier in ieder geval al ontdek dat die prijzen dus een beetje van lotje getikt zijn.
Dan ga ik lekker verder zoeken en anders inderdaad zelf bouwen.
Malenka schreef:Zijn er hier ook mensen die een paddock paradise op veengrond (met een hoge grondwaterstand) hebben?
Zo ja;
Heb je een poel? Hoe heb je die aangelegd en is hij veilig?
Heb je een heuvel? En hoe zorg je er voor dat die niet wegzakt?
Ninx schreef:Bedaf stal offerte binnen.... Toch nog wel 7600 incl transport.
Maar excl montage en vloer.
Op zich is zelf bouwen prima, en ook wel leuk.... maar er wordt (als alles volgens plan verloopt) ook al een heel huis gebouwd.
Dus ik dacht het eens 'makkelijk' te maken, maar daar betaal je voor dus :-P
neile schreef:Prairy, ik zie dat je in een ander topic je adres aanbiedt als aanbindplekje. Jij zit hier vlakbij? Achelse Kluis/Leenderheide? Ik woon in Belgisch noord-Limburg, en ik wou graag eens bij de Achelse kluis gaan rijden maar wist niet goed waar te parkeren dan. Ik had gedacht tegenover restaurant De Bever te gaan staan, maar je moet natuurlijk nu wel niet vastgereden worden... Mensen hebben er vaak weinig verstand van.
Wat leuk dat je zo dicht woont!
biancaaaa schreef:neile schreef:Prairy, ik zie dat je in een ander topic je adres aanbiedt als aanbindplekje. Jij zit hier vlakbij? Achelse Kluis/Leenderheide? Ik woon in Belgisch noord-Limburg, en ik wou graag eens bij de Achelse kluis gaan rijden maar wist niet goed waar te parkeren dan. Ik had gedacht tegenover restaurant De Bever te gaan staan, maar je moet natuurlijk nu wel niet vastgereden worden... Mensen hebben er vaak weinig verstand van.
Wat leuk dat je zo dicht woont!
Je bent hier eventueel ook welkom, ook redelijk dichtbij de Achelse kluis meer richting de malpie. Niets officieels overigens, gewoon huis/erf/weide.