Varekaj schreef:Ai Ikkeniet, gelukkig dat je er de DA bij hebt gehaald. Hoe komt het dat hij zich 7cm moet bukken om binnen te kunnen door de doorgang?
Hier zijn ze ook gewend om met touw om de nek meegenomen te worden en niet enkel met halster.
Lynneke, ik zou eerst bevragen wat de eigenaar ervan denkt. Vergund of niet, ik zou iig niet blij worden als een huurder zomaar wat begint te bouwen op mijn grond. Schuilhok is voor mij prima, verschillende stallen... Nee. Die zet ik dan liever zelf. Als de huurder dan vertrekt weet ik dat het iig ook voor mezelf nadien wel helemaal is zoals ik het zelf zou willen.
Bekijk ook eerst of de weide wel bruikbaar is tijdens de winter. Voor hetzelfde geld is dat daar een zwembad en kan je er niks mee. Sta je daar mooi met je stallen en opslag. En wat als je ooit vertrekt? Ga je dan de boel helemaal afbreken?Doorrekenen aan de eigenaar van het land?
Ik ga vandaag pisteletters plaatsen op de weide en zo een "piste" maken. Ga alsnog het nattere deel (bij regen) ervoor gebruiken omdat dat qua afspanning gewoon het makkelijkst is. Paard 1 heeft ijzers met vijsgaten dus kan indien nodig nog altijd vijzen draaien. Paard 2 staat op blote voeten en kan de duidelijke begrenzing van de omheining zeker gebruiken.
Hopelijk weet ik snel iets meer over mijn uurrooster voor komende week. Zou hooi willen halen maar heb geen flauw benul welke dagen ik moet werken of welke uren, dus kan niks afspreken.
Bedankt voor je reactie,
Diegene waarvan ik het mag gebruiken zit er allemaal niet zo mee in wat ik ermee zou doen. Het is namelijk een stuk weide die mee 'gehuurd' wordt met het voetbalveld. De club doet er niets mee, daarmee mag ik dat gebruiken. Ga inderdaad wel nog even nagaan vanwie dat nu weldegelijk is, misschien van de gemeente?
De weide helt vrij sterk af naar beneden en is na het voetbalveld het hoogst gelegen punt in het straatje. Is vroeger een zavelput geweest beneden aant straat hebben ze me verteld en water zou snel wegtrekken naar daar. Vandaar dat ik veronderstel dat het wel moet lukken, heb ook nog bij iemand anders een deel dat ik mag gebruiken en zou het paard daar ook nog even kunnen opzetten, vooraleer hij naar de grote weide gaat.
Is inderdaad wel iets om mee rekening te houden of het effectief wel allemaal zou zou zijn ... erg toekomende tijd
De stal en palen zou ik achteraf terug meenemen, vandaar dat ik ze zoek in duurzaam materiaal.