Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MizzMontana schreef:Chasey schreef:oliebol, kan ik straks weer onkruid trekken...
Ja beetje jammer...![]()
In de verte zie ik iemand het grasland maaien terwijl het regent en onweer al in aantocht is. Die snap ik niet helemaal
Iemand met boeren verstand die dat uit kan leggen? Er stond alleen nog wat dood en dor gras op.
MizzMontana schreef:Chasey schreef:oliebol, kan ik straks weer onkruid trekken...
Ja beetje jammer...![]()
In de verte zie ik iemand het grasland maaien terwijl het regent en onweer al in aantocht is. Die snap ik niet helemaal
Iemand met boeren verstand die dat uit kan leggen? Er stond alleen nog wat dood en dor gras op.
scappa schreef:Mij lijkt een bosrit wel leuk. Rij wekelijks in het bos. Wel nog een beetje routes aan het uit zoeken. Hier regent het heel hard. Iets rustiger aan mag ook wel dan loopt het niet direct weg.
Niwla schreef:Hier is het de hele dag al een beetje miezerig, we hebben nog niet echt heel veel regen gehad.scappa schreef:Mij lijkt een bosrit wel leuk. Rij wekelijks in het bos. Wel nog een beetje routes aan het uit zoeken. Hier regent het heel hard. Iets rustiger aan mag ook wel dan loopt het niet direct weg.
Aan welke kant woon jij? Misschien kunnen we een keer samen gaan?
carika schreef:Yes! Ik ben zo blij. Om 13:00 kunstmest gestrooid en om 13:15 begon het al te regenen en met kleine pauzes regent het nu nog. Vanavond blijft het ook niet droog. Laat het gras maar lekker groeien.
Toevallig nog iemand uit de regio aa en hunze? Ritje samen in het bos lijkt mij heel leuk maar dat zal nog een jaartje duren. Ik heb twee paarden een te oud en een te jong om te rijden.. schiet lekker op. Volgens jaar is de jonge hopelijk snel zadelmak en gaan we het bos verkennen :