Jammer van je ritje.
Hier is het ook niet droog meer. Had ik de juiste tijd gekozen om te gaan uitmesten. ik voelde wel wat miezer en de wind trok iets aan, dus nu regent het weer. Boon zal wel boos zijn want er ligt geen eten in de schuiltent

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Helaas voor mijn buitenritje ook regen hier en hebben het maar afgezegd.
Wond ziet er netjes uit, liever een litteken dan een onverklaarbare bult
DF lekker de wind door de haren maar begrip dat het "kaal"voelt. Ik rij ook alleen nog maar met cap. Vroeger werd dat niet stoer gevonden maar ik heb het idee dat dat nu anders is, op de cowboys na rijdt hier iedereen met cap op.
Boemel leuk schriktraining!
wat doet Roosje het al braaf met een zadel op
Duo Penotti een schaap scrhik momentje, die domme beesten zijn ook eng
marja , handig een vader die dat allemaal repareert, fijn dat je tractor het weer doet
Dais wat zonde van je omheining
Hier is het rustig. Iemand zou een melding gedaan hebben van asbest en de gemeente heeft nu een bouwstop zowel van het huis als de grond afgegeven totdat grondproeven gedaan zijn zei de buurman. Geen idee hoelang dat kan duren voor de gemeente dat gaat doen, het is vakantie periode dus kan best nog wel even duren.
Ik weet niet wie de melding gemaakt heeft, het hele dorp spreekt schande over de kaalslag en de asbest platen liggen behoorlijk in het zicht verspreid in stukken door de tuin dus dat kan iedereen geweest zijn. Zowel aan de voor als achterkant kun je die zien liggen. Eigenlijk ook best dom van hem om daar zo laks mee om te gaan, zeker omdat iedereen denk ik wel weet hoe streng e daarmee zijn,
Kan wel eens een dure bedoeling worden als hij vervuilde grond moet gaan afvoeren.
Aan mijn kant is alles nu weg van bomen en stronken dus ik vermoed niet dat ik nog veel lat hiervan heb. Alleen de gaten in de track en de bak moet ik nog opvullen en slepen en dan i het najaar flink gaan aanplanten
MarjanB schreef:Flubberboot mooi dat Tet het weer beter doet! Blijf fan van Pedro, zo jammer dat het net niet klikte net je moeder
Lynn_Nikita schreef:Met de regen is het wel lastig uitstapjes te bedenken voor de kinderen. Ik had een hele lijst gemaakt maar 90% is outdoor
Malenka schreef:Lynn_Nikita schreef:Met de regen is het wel lastig uitstapjes te bedenken voor de kinderen. Ik had een hele lijst gemaakt maar 90% is outdoor
Klimhal, bibliotheek, bioscoop, museum, workshop, samen koken/bakken, bordspel spelen (je kunt in veel spellen winkels spellen testen), springkussen of trampoline hal bezoeken, high tea.
MarjanB schreef:Haha er is ondertussen nog 5mm bij![]()
Balko, melkveebedrijf? En leuk, ivm nieuwe stal oid?
Balko schreef:MarjanB schreef:Haha er is ondertussen nog 5mm bij![]()
Balko, melkveebedrijf? En leuk, ivm nieuwe stal oid?
Ja met boerderijwinkel!
https://www.melktapveessen.nl
Eigenlijk doen we het vooral voor de verbinding en het eerlijke verhaal.
Lynn, pfff moeilijk is dat he. Ochtendje dierentuin vind ik ook altijd leuk!
DubbelFun schreef:@stephanie: huidolie (gewoon voor mensen) en L-Mesitran heb ik beide goede ervaring mee als het gaat om littekenweefstel.
Ik dacht vanochtend 'lekker weer, laat ik weer eens een ritje doen'... dus gezadeld en de hei op. Denk ik 'heerlijk met dat windje door mijn haar'.....WINDJE DOOR MIJN HAARblijk ik geen cap op te hebben
Dat voelt meteen als rijden in een auto zonder gordel om
boemel schreef:Ik vind het er netjes uitzien Stephanie. Daar ga je vast niet veel meer van terugzien.
Slimme sheet![]()
Ik heb net Mirtje voor het eerst een hoofdstel met bit in gedaan. Dat vond ze maar raar, maar ze was wel braaf.
Ik heb er ook even mee gelongeerd, alleen de lijn nog niet aan het bit vastgeklikt.
rover_ schreef:Ziet er mooi uit Stephanie. Hier wel eens litteken crème van Kruidvat gebruikt (inmasseren), je ziet er niets meer van. Haha echt wat voor de shet, slimmerd zijn het.
Wat ben je toch handig DF, fijn dat scheerapparaat weer werkt.
Haha je reactie. herkenbaarik ging laatst ook per abuis zonder cap op stap.
boemel schreef:Het mooie hoofdstel dat net te krap is voor die andere 2 paste haar perfect.
Dais_ schreef:Stephanie, dat ziet er keurig uit die wond!! En je shetje is dus een avonturier die graag op pad gaat
Het is weer disco op de camping ofzo. Standaard elk weekend en nu in de vakantie meerdere avonden per week hebben we last van geluidsoverlast. Voor de rust moet je niet op de buiten gaan wonen hoor.
Van de week hebben ze met het tarwestro op te halen weer de omheining gesloopt..er zijn 3 pakken stro op gevallen en later op de avond zijn ze met 1 wiel langs het gaas gegaan. Vorig jaar waren het vlasboeren en nu stroboeren.
Ik kreeg wel een pak stro gratis, mja nu moet ik wéér die omheining fixen. Ik snap nu waarom er niks stond voordat wij hier kwamen wonen
Flubberboot schreef:Hier enorm genoten van de regen gisteravond! Heerlijk!
Peet is gisteren enorm koud geworden dus die staat nu weer met een dekentje om. Overdag red hij het wel, in de nacht staat hij nu met een fleece dekentje. Hij heeft ook nog vrij lange haren, niet echt wintervacht maar ook niet echt een zomervacht. Toch heeft hij het koudTet doet het weer prima! Krijgt nu extra magnesium bij en daar doet ze het goed op! Haar vasculitis smeer ik nu in met honingzalf en dan blijft het mooi rustig. Kayin is ook weer goed aan het werk! Is nog wel een puppypaard, maar ze wordt steeds meer volwassen! En zo lief en braaf als maar kan. Buurman was laatst bezig met de heg die naar de rijbak ligt, mevrouw kijkt een keertje, zucht en loopt braaf verder
Lynn_Nikita schreef:Wond ziet er netjes uit, liever een litteken dan een onverklaarbare bult
Hier is het rustig. Iemand zou een melding gedaan hebben van asbest en de gemeente heeft nu een bouwstop zowel van het huis als de grond afgegeven totdat grondproeven gedaan zijn zei de buurman. Geen idee hoelang dat kan duren voor de gemeente dat gaat doen, het is vakantie periode dus kan best nog wel even duren.
Ik weet niet wie de melding gemaakt heeft, het hele dorp spreekt schande over de kaalslag en de asbest platen liggen behoorlijk in het zicht verspreid in stukken door de tuin dus dat kan iedereen geweest zijn. Zowel aan de voor als achterkant kun je die zien liggen. Eigenlijk ook best dom van hem om daar zo laks mee om te gaan, zeker omdat iedereen denk ik wel weet hoe streng e daarmee zijn,
Kan wel eens een dure bedoeling worden als hij vervuilde grond moet gaan afvoeren.
Aan mijn kant is alles nu weg van bomen en stronken dus ik vermoed niet dat ik nog veel lat hiervan heb. Alleen de gaten in de track en de bak moet ik nog opvullen en slepen en dan i het najaar flink gaan aanplanten
Balko schreef:Woooow, ik zat heerlijk op het terras zonder regen!
Hier weinig gevallen.
Hier wat rustiger op bokt, wij hebben namelijk 5 augustus grote open dag op de boerderij. Voorbereidingen kosten me veel tijd en energie.
Daarna kom ik dus weer actiever meepraten. Ik lees wel mee!
Lynn_Nikita schreef:Ik zit nu net in een trampoline hal, kinderen moe maken. Ze hoeven echt niet elke dag entertainment maar wij gaan niet op vakantie dus wil minstens 1 x pw een uitstapje.
Ze zijn 9 en 13 waarvan de 13 jarige een vorm van autisme met angsstoornis (mcdd) en adhd heeft. Pretpakket dus. Hij gaat bv ook niet naar school.
Met hem kan ik ook niet naar al te drukke dingen heen of waar hij lang moet stilzitten/ wachten of iets met hoogtes.
Heb bioscoop nog als indoor optie en lasergamen ,aangevuld met het zwemmen
Bakken heb ik gisteren met de 9 jarige gedaaan. Wie wil choco muffins???