Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DubbelFun schreef:Vaak verkijkt men zich op de kracht die je nodig hebt. Vooral met die kleine trekkertjes om een bak goed los te woelen geeft dat problemen.
Overigens regent het hier nu ook.
_Lorette_ schreef:Da's een beste![]()
Toen we hier kwamen wonen, liep er ook een brutale rat zo groot als een konijn. Ik wist niet dat ze zo groot konden worden. Hij zat vaak van achter een hooibak naar me te loeren.Echt niet grappig. Hij is verdronken in de waterbak van de paarden en ik kom nooit meer over dat trauma heen. Ik ben zó bang voor dode beesten en er was niemand die me wilde/kon helpen. Half de slappe lach van de stress en de gekke situatie en half huilend heb ik hem uiteindelijk verwijderd. Vervolgens hebben we nogal enthousiast ingezet op ongediertebestrijding. Helaas nu weer meer last van, omdat we de vogels fanatiek hebben bijgevoerd...
DubbelFun schreef:Als je zijn staart eraf hakt heb je een cavia
Kun je zelf nog wel in de ren komen om die schoon te maken ??
@Akshay: deed ik ook meteen
_Lorette_ schreef:Da's een beste![]()
Toen we hier kwamen wonen, liep er ook een brutale rat zo groot als een konijn. Ik wist niet dat ze zo groot konden worden. Hij zat vaak van achter een hooibak naar me te loeren.Echt niet grappig. Hij is verdronken in de waterbak van de paarden en ik kom nooit meer over dat trauma heen. Ik ben zó bang voor dode beesten en er was niemand die me wilde/kon helpen. Half de slappe lach van de stress en de gekke situatie en half huilend heb ik hem uiteindelijk verwijderd. Vervolgens hebben we nogal enthousiast ingezet op ongediertebestrijding. Helaas nu weer meer last van, omdat we de vogels fanatiek hebben bijgevoerd...
biancaaaa schreef:Wij hebben denk ik bijna 800m2 aan erf waar we met paarden en kruiwagens overheen gaan.
Ik ga eens kijken naar de veegmachine! Die zag er wel handig uit!
Ik moest 3x kijken naar de foto, wat een mega grote rat! Dat formaat heb ik hier nog niet gezien gelukkig.
Super handig alle trekkers en attributen.
Prairy waar heb je de roosters besteld? Via het collectief?