Loop alweer een week achter met lezen. Oeps
Hier alles goed gegaan met de storm, alleen een paar dakpannen eraf.
Chasey schreef:Met de winterbanden moet ik iedere week controleren. Stomme dingen lopen leeg. Maar ik rij ze af en dan gaan ze weg. Zijn op.
De trailer ga ik ook maar wat vaker controleren. Rij iedere week met de trailer. Soms 2 keer per week.
Nou, ben ik niet de enige. Heb afgelopen 3 weken 3x met een slappe band gestaan (van 3 verschillende auto's). was ik dinsdag op het werk, loop ik naar de auto en ja hoor. Wéér een slappe band. Nog voorzichtig naar de garage gereden en nu is het gelukkig gefixt
Hier een tweepaards Ifor Williams. Echt een heerlijke trailer, zou niet meer anders willen. En mijn dikbillen passen/mogen er ook nog samen in ook (800 + 550 kg).
Irene, pfff, wat een baaldag. Sterkte!
Jolijn, wat een heerlijke foto van de paardjes! Nog mooi droog daar. Was bij ons vorig jaar ook zo maar dit jaar is het echt een drama. Kan niet wachten tot we een stuk kunnen bestraten
Ik begin ook echt de balen te krijgen van dit weer... Het is constant slecht.
Hier trouwens ook op zoek naar een mini tractortje of iets. We doen nu alles in- en rond de wei met de auto 4x4, maar die auto wordt te duur (grijs kenteken, maar hebben geen bedrijf meer) dus die gaat eruit. Tips voor een minitractor zijn welkom, en mocht iemand interesse hebben in onze Nissan Xtrail natuurlijk ook