Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Heb het wel eens anders meegemaakt met paarden die net in de hand zijn
Ze zijn er nog!!!
Maar wees gewaarschuwd: hij pakt je dan helemaal in
Ir1ne schreef:Coby schreef:Is een trekker geen optie? Wij hebben zoveel genot van dat ding. 3000 euro.
3000 euro? N nieuwe?

Maaien, kunstmest en slepen van de wei laat ik door mijn hooiboer doen, die kent de grond, heeft voordat het onderhoud verslonst is, altijd gehooid. Het kan dus wel, ik moet alleen het kruiskruid weg zien te krijgen.
) Wil er heel graag nog een mooie arena groomer bij, om de bak meer open te trekken. Dat doe ik nu met de box blade en de sleep maar dat gaat veel beter met een echte groomer
Oh en een mest verspreider wil ik ook nog graag, kan ik daar in uitmesten en gelijk uitrijden over het land
Chasey schreef:Met de winterbanden moet ik iedere week controleren. Stomme dingen lopen leeg. Maar ik rij ze af en dan gaan ze weg. Zijn op.
De trailer ga ik ook maar wat vaker controleren. Rij iedere week met de trailer. Soms 2 keer per week.
we hebben al een eigen sleep gekocht, maar die van hem is toch van een ander kaliber dus best wel blij dat hij ze nog niet nodig heeft gehad