Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik ben er slecht in en zijn vlekken verdwijnen helemaal en dat ziet er heel raar uit. Onder zijn vlekken zit dan een grijze waas. Erg lelijk.
Ik probeer het dit jaar zo lang mogelijk uit te stellen en dan als het echt moet misschien op een langere lengte..
Één keer en nooit weer. Was er zo ontzettend klaar mee na een paar uur. Nu heb ik gelukkig het grote scheerapparaat van sectolin, dus ik kan weer lekker aan de slag deze winter!
?
LindeDjune schreef:Ik ga vanavond de manen van mijn shetlander eraf halen!Ben die vlechten zo zat..
Hebben jullie tips hoe ik dat het beste kan doen? Ze heeft wel dikke manen.. vooral aan de bovenkant!
LindeDjune schreef:Ik ga vanavond de manen van mijn shetlander eraf halen!Ben die vlechten zo zat..
Hebben jullie tips hoe ik dat het beste kan doen? Ze heeft wel dikke manen.. vooral aan de bovenkant!
Bij mijn fjord heb ik het er met de schaar gewoon af geknipt en daarna uitgekamd en netjes op een lengte geknipt. Ik controleer regelmatig even met de schaar of kammetje of alles nog dezelfde lengte heeft. De onderkant (tegen de hals) knip je makkelijk te kort. Je kunt ook snijden, maar dat is even kijken wat je zelf het handigst vindt.
staan genoeg trekpaarden en 4 shetlanders.. zelf zijn ze niet zo van het tutten maar als alles op stal staat <stuk of 20> kan ik lekker aan de gang gaan
gisteren weer geweest. Kom ik in t weiland zijn de veulens weg en staat we een twee jarige hengst in die niks kent.. dus lekker op t gemakje leren dat borstelen leuk is..