Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superpony schreef:Jitskeee, ja die heb ik van HH voor de 2 quarters. Ga die maar bestellen, super thanx!!
Nils, geen idee wat een ander een groot of klein budget vinden eigenlijk. Voor ons is het veel geld, maar nu de prijzen zijn gestegen, is het lastiger dan 2 jr geleden toen we erover nadachten en wat rond keken. Wij krijgen ook iets meer, maar dat scheelt te weinig op het gat dat iets groter is geworden. Hadden beter iets minder overwaarde kunnen hebben en goedkoper kopen. Maar goed... dat is achteraf.
Wij zullen ook keuzes moeten maken.
SkyMarian, zo uit de lucht lijkt de ligging in ieder geval ideaal. Waar was dit?
MizzMontana, ik kan geen merk meer vinden. Het zijn lycra dingen met zebra print. Lycra ging tot neusnetje, dus best stuk lycra. Dat is door aan en uittrekken gaan uitlubberen.
Als je lycra wil zijn die van professionals choice erg mooi. Kun je kopen bij cowgirlstore.
Maar ben zo blij met de franje, dat ik die er maar in hou. Ze sluiten verder ook mooi aan, dus prima, helemaal voor dat geld. Waren 14 nog wat bij Agradi en kon nog korting iets invullen, dus had er wel 6 moeten bestellen eigenlijk.
ClaudiaHS schreef:Ik heb er ook 2 van Waldhausen.
Maar dan de zebra.
Ik heb de oren er af geknipt want dat vond ik niet zo fijn zitten![]()
Verder sluiten ze mooi aan en genoeg ruimte bij de ogen.
Superpony, ClauH woont volgens mij in NL.
Wij wonen net onder Itterbeck.
Grens over bij Tubbergen Overijssel.
Karin_deB schreef:@Delphi, dan pak je de trailer en kom je eens deze kant op haha!
Je rijpony kan prima even in mn bak geparkeerd worden.
Chasey schreef:Misschien is het een keer leuk een meeting te houden en samen een mooie buitenrit maken.
MizzMontana schreef:Fijn van de weides!
Ik kan ook niet wachten tot oktober, dan gaan we de winter wei aanspreken. Moet me echt inhouden nu om ze niet eerder er op te zetten. Maar ben bang dat dan straks echt alles prut is... winter stuk is nog niet genoeg gegroeid na het hooien.
‘Mijn’ bos is het Drentsch-Friesewold
MvBeek schreef:Bij ons nieuwe huis kan je via een zandpad binnen 10 minuten in de Chaamse bossen zitten. Ook gelukkig veel ruiterroutes. Hoef dan maar 500 meter langs de weg en verder niet meer. Moet te doen zijn toch?