Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
AbbyBlues schreef:Voor vakanties is niet zo'n probleem. Heb idd wel een paar mensen die graag vakantie vieren in mijn huis.
Ik zit juist met het uitlaten van de honden op vrijdag. Nu mijn ex weg is zitten mijn honden meer dan 12 uur alleen op vrijdag omdat ik dan naar Amsterdam naar school ga. Ik vind dat niet acceptabel en ben al maanden aan het zoeken naar een uitlaatservice. Gewoon niet te vinden... Heb je een goeie, stoppen ze na een paar weken. Wordt ik doorverwezen naar een ander, kom ik er na een paar weken achter dat die ze gewoon in de tuin gooit. Een vriend van me heeft ze over de winter gedaan, maar die werkt in de zomer als herder en kan niet meer wandelen. Dus ben weer op zoek. Wordt een beetje penibel want a.s. vrijdag moet ik weer naar school en ik heb nog steeds niemand.
Selka schreef:Hoeveel paarden staan dan totaal op die 850 m2? Die van mij 2x groot en 2x klein zouden zich daar op kunnen redden in hele natte periodes. Moet alleen niet te lang duren want dan gaan ze zich vervelen.
Mijn jongens staan heerlijk in de volle weide. Ben begonnen met strookbegrazing op een korte weide en nu zonder problemen (vr)eten ze zich tonnetje rond