[volg] een droom die uitkomt, mijn eigen stal....

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

HorseTimeXL

Re: [volg] een droom die uitkomt, mijn eigen stal....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-06-17 22:31

Stille meelezer hier. Snap je helemaal. Ik heb genoten van je topic en heb altijd vol verbazing gekeken naar jou doorzettingsvermogen. Echt knap.

Maar als het blijft knagen en dat het enige is waar je nog maar aan kan denken (en met name de zorgen die je erbij krijgt) snap ik dat je geen andere keuze meer ziet dan stoppen. Het is zonde dat je daardoor het plezier verliest in je hobby en jij hebt geluisterd naar jezelf. Op een gegeven moment kan het niet meer. Ergens kan ik wel plaatsen hoe je je voelt. Ik heb geen eigen stal, maar had wel een baan waar ik continu narigheid over mij heen kreeg. Ik kreeg er zo last van dat ik s nachts wakker schrok omdat ik tegen mij zelf aan het praten was. Ook was ik thuis niet te genieten en reageerde ik altijd onredelijk. Ik had eerder moeten stoppen destijds. Ik hoop dat je je plezier terug krijgt!

marion82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-06-17 16:08

Dank jullie wel

Yvette81

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-06-17 16:29

Heel erg jammer dat je er mee stopt. Ik heb genoten van je optimisme, je werklust en je enthousiasme. Je hebt je super in gezet om je droom waar te maken. Jammer dat er te veel tegenslagen zijn gekomen.
Ik wens je heel veel succes verder en vind dat je een dapper besluit hebt genomen!

marion82

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-06-17 11:37

Dank je wel