Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

. Goed dat je even boos bent geworden. Helaas soms nodig. Zou inderdaad nog wel de rekening sturen. Ze zadelen jou met extra kosten op, omdat ze ondoordacht en onvoorzichtig te werk zijn gegaan. Ik snap ook zeker je principe punt van de schutting. Zijn ook geen goedkope klusjes als het om een aantal meters gaat.
.
en ondertussen heb ik denk ik al wel +_20 veulens gevolgd en geboren zien worden, waarvan 5 van mijzelf waren. Op gegeven moment zie je het wel aan het paard, ook als je de precieze datum niet weet. Al moet ik zeggen dat het elke keer opnieuw weer spannend is.

…. Ga je het draad nog wel weer recht maken tzt? En stond dat op de erfgrens of op jouw kant? Zou er nu inderdaad even als de kippen bij zijn voordat ze zomaar overal hekwerk de grond in stampen… blijkbaar is het voor hun normaal om dingen zonder overleg te doen.
Lynn_Nikita schreef:geen drainage gelukkig, Ik heb nu net al wat paaltjes geprobeerd beter in de lijn te krijgen maar ben gestopt. Ik kom alleen net van mijn wekelijkse fysio behandeling af ) oa dry needling vanwege spierknopen en een overbelaste schouder dus dit mag ik fysiek eigenlijk niet eens doen maar net na behandeling kan ik het ook echt niet
Strips heb ik ook nooit gebruikt, camera`s erop, innaaien ( al is dat particulier natuurlijk lastiger)en anders evt die band al ben ik daar minder fan van en vaak merk je het wel, uier vol, slappe banden, druppel etc. Bevallingen stuk of 30 meegeholpen waarvan meer dan de helft overdag en vaak dan ook probleemgevallen waren ( darmen eruit, veulen verkeerd en eruit gezaagd, tweeling, redbag etc) in Totaal in de 3 jaar dat ik er gewerkt heb een +- 750 veulens mama`s verzorgd. Dat mis ik wel van mijn oude werk, de afwisseling in het werk.

. Waarom ze die dingen zo onopvallend maken ipv knaloranje of zo 
Dus nu moet ie verder uit elkaar en ik ben benieuwd hoe dat eindigt ... wordt vervolgd. 
Gelukkig, want de betere apparaten zijn niet goedkoop. Niet dat je hem vaak gebruikt, maar zonder wil ik ook niet

maar zonder was ie ook zo lief