Wow dat staat echt mega chique! Ga bij mijn Fries tot nu toe ook voor een strakke hengstenvlecht, maar als ik in haar lange manen wellicht knotten zou kunnen krijgen.... Ze heeft wel 3x zo lange manen als de Fries in de foto op de vorige pagina, haha. Heb wel eens die techniek geprobeerd van t eind doorvlechten naar het volgende knotje, maar werd nooit echt mooi strak...
DreamGuide
Geplaatst: 01-06-18 18:39
Sodeju!! Die Fries is superknap!! Ik heb nog het een en ander te leren qua knotten
Hier de kracht van gewoon een lekkere poetsbeurt, niet gewassen of geschoren en ze staat ook niet met een deken oid op.
Yelizaveta
Geplaatst: 01-06-18 19:57
Wauwie wat een knap paard dreamguide helemaal mijn ding! Glimt lekker Vandaag mijn monster haar staart helemaal uitgeborsteld, was hoog nodig. En wat een verschil
Van die staart hierboven zou ik een heel stuk afknippen Dan is dat dunne eruit en groeit hij hopelijk weer wat mooier aan. Hij lijkt ook niet recht nu.
Yelizaveta
Geplaatst: 01-06-18 20:27
Hij is idd niet super recht. Vorig jaar was die helemaal afgeschuurd dus ik ben er zuinig mee Toch bedankt voor de tip, ben altijd bang om te kort te gaan
Ga ik doen! Zou de staart ook niet sneller groeien dan de manen? Of is dat maar een gedacht Ik merk zowel bij mijn shet als bij de bonte dat ik vaak haar staart moet knippen en die manen worden niet langer.
Alexandra309
Geplaatst: 02-06-18 18:33
Ik heb een paard met best lange en hele dikke manen (tot over haar schouder) Tijdens het rijden moet het in een vlecht omdat ze anders in de weg zitten. Ik twijfel om ze af te knippen in een sportcoupe, maar hebben lange manen een bepaalde functie of zijn ze alleen voor de sier?
Ik kan het niet, Montana zijn manen afknippen Ik stond klaar met de schaar, maar ik kan het niet Vraagje, wat is nou eigenlijk een goede, goedkope tondeuse?
Vandaag de wilde coupe van de mijne weer stukke ingekort. Helaas vergeten voor foto te maken en zie nu dat de foto’s zelf ook niet echt de schoonheidsprijs verdienen
Hij heeft zon heerlijke bos wapperd zo stoer en sexy in de wind tijdens het rijden haha
Strak gekamt en net geknipt
Eenmaal droog lekker wilde bos, helaas bij de aanzet dun door het schuren.
Dit was voor hij ging schuren
XladyX
Geplaatst: 03-06-18 00:28
M_ontana schreef:
Welke sectolin heb je Heleennn? Ik zoek iets van max 75 Het is namelijk alleen voor derde oor en voor voetjes.
Even een tipje, paar pagina's terug gaf ik die ook hier, maar via wish.nl kun je precies dezelfde (secolin se210 model) bestellen maar met een ander logo. Is wel echt precies hetzelfde apparaat maar dan voor maar 16 euro. Levertijd is wel wat langer. Ik ben er heeel erg blij mee!