Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Malenka schreef:Allemaal bedankt voor de ideeën. Ik ga er eens goed over nadenken.
Denken jullie dat je de stand open kunt laten staan? Zullen ze zichzelf daarin durven verdedigen door naar achter uit te halen? of zullen de wat opdringerigere paarden er misbruik van gaan maken?
Anneke schreef:Klinkt allemaal ideaal, maar de gemeente moet ook toestemming geven.
Wij hebben 11 hectare, maar ho maar dat wij bomen mogen neerzetten hoor! 'Landschapsvervuiling'heet dat![]()
Ik zou niets liever willen dat groepjes bomen hier en daar, met name om schaduw te bieden.
Alleen is dat wat eng met onweer.
Maar ik vraag me af welke gemeentes dit oke vinden? Onze gemeente (schermer) niet. Helaas.
Antheman schreef:In de ijslander wereld is het heel normaal om de paarden individueel te voeren met een hoofdemmer.
pmarena schreef:Antheman schreef:In de ijslander wereld is het heel normaal om de paarden individueel te voeren met een hoofdemmer.
En blijven ze dan ook met die emmer gewoon in hun normale gezamelijk ruimte rondlopen ?
Dat lijkt me zo onhandig , 10 beestjes die aan het rommelen zijn met zo'n emmer en zich over een flinke oppervlakte kunnen verspreiden voordat je die emmer er weer af hebt
En ook met omdoen , moet je natuurlijk ook weer oppassen dat er geen haat en nijd ontstaat omdat er een aantal nog geen emmer heeft terwijl je druk aan het omknopen bent en tussen het hele spul doorloopt met voeremmers , op weg naar het bijbehorende paard....lijkt me een heel hectisch gedoe
Speedster schreef:En voila, paard met grooming bag (iets breder en ondieper dan een echte voerzak):
cindybijl schreef:marionblo schreef:Als je paarden individueel wilt voederen kun je dat ook doen door ieder paard een emmer om te hangen.
foto?
pmarena schreef:Antheman schreef:In de ijslander wereld is het heel normaal om de paarden individueel te voeren met een hoofdemmer.
En blijven ze dan ook met die emmer gewoon in hun normale gezamelijk ruimte rondlopen ?
Dat lijkt me zo onhandig , 10 beestjes die aan het rommelen zijn met zo'n emmer en zich over een flinke oppervlakte kunnen verspreiden voordat je die emmer er weer af hebt
En ook met omdoen , moet je natuurlijk ook weer oppassen dat er geen haat en nijd ontstaat omdat er een aantal nog geen emmer heeft terwijl je druk aan het omknopen bent en tussen het hele spul doorloopt met voeremmers , op weg naar het bijbehorende paard....lijkt me een heel hectisch gedoe
tamary schreef:Dominantste eerst, en die komt het toch wel halen zodra ze het door hebben. Emmers gaan pas af als alles klaar is met eten. Leer ze emmertje in te leveren voor stukje appel/snoepje en zij doen het lopen voor je. Zal inderdaad weekje of zo duren voordat ze het doorhebben, maar daarna is het simpel.