Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
xXutopiaXx schreef:Op welke weersites kijken jullie?
Ik zou inderdaad ook alleen in medisch noodgeval nu met de trailer op pad gaan. Zéker als ik over de snelweg moet. Een ritje van 5 minuten zou ik met dat bakbeest van ons nog wel aandurven, maar zou het er niet op wagen... waarom zou je het risico lopen, voor een pleziertje?! Je vergeeft het jezelf nooit als het misgaat...
Zit eraan te denken om voor 't weekend nog even m'n nieuwe weerstationnetje te installerenKan ik 't mooi in de gaten houden haha, maar weet niet zo goed wat een goede plek is.. wij zitten zo achter de bomen verscholen, dat eigenlijk nergens de wind echt vrij spel heeft...
Wat bizar veel regen gevallen Libera!![]()
!!
xXutopiaXx schreef:Moet zeggen dat ik nu ook amper buiten komDoordeweeks sowieso.. ren vanuit huis naar de auto, en ren vanuit m'n auto naar m'n werk en 's avonds omgekeerd
Maar heb niks op de planning staan, om op pad te gaan, en dat houd ik lekker zo haha
xXutopiaXx schreef:Ben inderdaad ook wel eens naar les gereden, dat ik dacht: gaat wel! Maar toen de les afgelopen was, scheet ik toch wel 7 kleuren om die 5 minuten weer naar huis te rijden met de trailer![]()
En heb inderdaad het geluk dat de auto steeds voor de deur staat/stoptIk carpool met mijn vriend, en die zet mij voor de deur op het werk af haha
xXutopiaXx schreef:Je kent je eigen combinatie ook het beste, wat je auto + trailer kunnen handelenEn soms wordt je toch wel verrast, het weer kan ineens omslaan. Niemand is er op uit om van de weg geblazen te worden met paard in de trailer lijkt mij
Dus niemand zal het bewust opzoeken of expres teveel risico nemen.. Mistlicht op de trailer heb ik niet eens volgens mij
In ieder geval nooit bewust gezien, laat staan aangehad haha, überhaupt heb ik ooit 1x m'n mistlamp aangehad, verder nooit