Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Er is ook een topic met rare kindernamen hier op Bokt, je lacht je rot!
. Bjorn is Noors voor Beer en aangezien mijn Beer 1,57 is en een Noorse god... en extreem wollig toen ik hem leerde kennen was hij meteen tot Beer omgedoopt. Viola heet Viola. Die wordt van de week 16 en luistert ook echt naar haar naam. Het is wel verbasterd naar Viool en als ze stom doet klootViool. En mijn vriend noemt haar altijd Violi.
van gladiator kun je ook niks leuks maken.
Dus wegstappen is "ennnn, stap", wegdraven is "ennnn, drrrraf" en aangalopperen is "Cookie, galop!"
Die klootviool! Hier hebben alle paarden hun namen gehouden, zoals ze al heetten. Barney (Bar), Cajra (Caj), leo en Beau (Bootje of Bokus). Ik vind Beau geen mooie naam. Maar erg in de mode.... Ik had liever een Frits gehad. Maar hij heette al Beau, dus dat is het gebleven. Sjaak heb ik zelf zijn naam gegeven. Officieel heet hij Bonte Sjaak Mecenas (laatste is naam van opa) Er is even sprake geweest dat iemand andets hem zou kopen. Die had hem een hele ingewikkelde naam gegeven. Wel ook met Mecenas erin verweven. Ik weet niet meer wat die naam was. Masr zij kocht m toch niet en aangezien ik m in het stamboek heb ingeschreven, heb ik hem dus ook een naam gegeven. Alleen zijn geboortedatum staat er verkeerd in. Hij is op 5 mei geboren, maar mijn 5 was zeker niet zo duidelijk. In zijn paspoort staat 6 mei