Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
spatter schreef:Zo heb ik een staljas waarvan de rits kapot is en verder is het ook echt een oude jas maar het is net een donsendekbedje, zo lekker warm, dus die knoop ik met een touwtje vast.
beatje schreef:Nou een beetje wel DD, ik betaal niks aan stalling en regel alles zoals ik het wil.En bovendien een zee van ruimte waar ik niks voor betaal.Wel veel werk natuurlijk.Er is altijd wel iets wat niet werkt.
Ohjajoh eet ze wel krachtvoer? Mijn overleden paard at nooit goed de eerste dagen van een nieuwe baal voordroog.Wij hebben Voordroog van eigen land ,maar iedere baal heeft blijkbaar zijn eigen smaak.
De Kleine kan ook altijd een winterdip krijgen wat zich uit in slecht eten ,lamlendig zijn en ik geef dan meestal een vitamine spuit en dan is het weer over.
Na het overlijden van mijn paard is ze heel neerslachtig geweest,stond dagen achter één in de schuilstal terwijl de rest op de wei stond te grazen.Ik heb ook de DA een paar keer laten komen en bloed laten trekken ,niks te vinden natuurlijk.
Maar de ander is eigenlijk toch wel onverwachts overleden ,dus ik was er ook van overtuigd dat deze ook wat mankeerde.Maar gelukkig is ze nu weer oke,soms iets te oke.Want na een rustig oud paard is het wennen aan een grapjas onder je kont.
Welke operatie heb je aan je schouder gehad [***]? schouders zijn zeer pijnlijk :-(.Ik ben links geopereerd aan mijn schouder er was een pees afgescheurd(een ongelukje tussen mij ,een boom en een paard) Dat heeft lang geduurd voor dat het terug in orde was.