Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Akshay schreef:Utopia, ik heb jouw bui gezien denk ik
[ [url=m/8rItU9.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/Azp08F.jpg]Afbeelding[/url] ]
JudithO schreef:Wij ook, alleen ik ben er niet zo blij mee. Ik was een poging aan het doen het dak van de schuilstal te repareren. Gatver de gatver ik ben zo ontzettend klaar met dit piepweer.
Waar blijft die vrieskou. Droogt alles tenminste eens goed op, muggen en ander gespuis dood, etc. Plus een zonnetje.
Wat een natte bende.
Evelien_MG schreef:Akshay wat heb jij de weides nog mooi groen!
.
JudithO schreef:Natte drab is ook niet te voorkomen met 34 mm neerslag binnen 48 uur
Of is er bij jullie minder gevallen?
Akshay schreef:JudithO schreef:Natte drab is ook niet te voorkomen met 34 mm neerslag binnen 48 uur
Of is er bij jullie minder gevallen?
Veel minder! Ik woon op zo'n plek waar 9 van de 10 keer de buien langs trekken. Het valt hier erg mee. Maar zitten op klei, en het was al erg nat van de regen in de twee weken eerder helaas.
JudithO schreef:Voorjaar is prima, of eindelijk winter. Maar niet deze eeuwige herfst.
Als het maar weer droog wordt. De pony's staan nu echt hele dagen op het terras, goed voor 12 m2. Naast de schuilstal de enige droge plek. In de schuilstal willen ze ook niet meer zijn doordat één van de platen weer kapot gewaaid is.
De wind is absoluut nog niet afgenomen en het blijft steeds hagelen. Met oog op komend weekend kan ik wel janken...
Citaat:Valt mee toch... wij hadden in totaal voor de maand Januari 404,5mm