Annem84 schreef:https://www.bitmagazine.nl/actueel/vers ... rt/122337/
Handig linkje met de regels omtrent paarden en het corona virus.
Qua hooi hebben wij een afspraak gemaakt met een boer hier in de buurt. Hij reserveert per jaar 750 balen voor ons en komt ze per 250 3x per jaar naar ons brengen voor 4,50 per baaltje van ongeveer 20 kg.
Zo hebben we nooit meer dat gezeik aan het eind van het seizoen dat we weer moeten zoeken om ergens baaltjes vandaan te krijgen. Dus super blij mee. En de beste man sleept dan meteen de bak en schept de mesthoop voor ons op. Dus echt helemaal top!
Hier zo'n zelfde afspraak. Een bundel van 21 baaltjes voor 90 euro en hij houd er rekening mee dat ik buiten het weideseizoen maandelijks kom. Ook veel gezeur en gelazer gehad met andere fouragehandelaren, die kwamen het brengen voor 6,5 euro per baal
Nu goede kwaliteit en altijd voldoende. Echt een geruststelling. Hopelijk blijft onze afspraak van kracht als ik mijn rijpony verkocht heb, want mijn mini's eten stukken minder
.
), maar dan ben ik er iig weer een jaar van af.
.
)
Buiten stalseizoen ook €3 maar dan haal ik ze zelf. We stapelen ze samen in de trailer en soms is er nog een extra persoon. Uitladen/stapelen is echter helemaal voor mezelf, altijd weer pittig sportmoment 
40 kilo voor 2e en klein paard. Waarvan 2 senioren die nog een calorieën prak krijgen met extra ruwvoer (pulp en grasbrok)