superpony schreef:Skymarian, ja dat schijnt normaal te zijn. Je ziet ook niet overal borden in de tuin, dus moet je echt via de makelaar op zoek of via via. Dat hebben de makelaars goed bekeken daar. Maar de courtage of hoe ze het daar noemen, vind ik ook hoog.
Nils, mag ik vragen wat jullie reden is van terug naar Ndl? Dat houdt mij nog wat tegen. Het terug moeten of willen.
MizzMontana, het is echt heftig. Vanuit de lucht ook beelden op tv en het is echt een flink stuk. Iemand op fb had foto's van de chinook, omdat ze in Fr water haalden. Het is fijn dat het onder controle is. Het is echt vreselijk, maar hoop toch dat het niet aangestoken is en er geen slachtoffers gevonden worden.
Anke, dat gebied trekt me dus al veel meer, maar daar kennen we niemand, dus nog geen huizen bekeken. En heeft qua werk iets meer moeite nodig. Maar ik hou zo van wat meer mooi landschap.
MvB, dat is handig. En in de tussentijd? Dan mag je er dus gewoon wonen? Hopelijk gaan de buren niet op de vlucht van hun nieuwe buurtjes, hahahaha Vlakbij je (schoon) ouders wonen kan ook heel leuk en makkelijk zijn.
De reden dat ik uit Duitsland vertrokken ben was omdat mijn relatie uit ging. Het wonen in Duitsland heeft voor en nadelen. Deze punten moet je tegen over elkaar zetten en daarna tot een conclusie komen of het wel of niet wat is voor jullie.
Heb er jaren met plezier gewoond maar toen de zoektocht naar een huis met grond weer terug kwam heb ik niet over de grens gekeken en ben ik blij dat ik uiteindelijk weer in Nederland woon...