Iris_82 schreef:
Wauw...kant en klaar!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Anke schreef:
rommulus schreef:Waar ga je heen ??
Zorgvlied ???
Iris_82 schreef:Selka; kant en klare huizen voor ons budget zie ik idd nauwelijks. De meeste zijn dan ook royaal boven budget. In het Noorden is het vaak nog goedkoper, maar ik weet niet of ik daar zou willen wonen. Ben wel gehecht aan het Limburgse.
Nou Rommulus, hopelijk hoeven wij geen 5 jaar te zoeken![]()
Lynn_nikita: Het huis in Putbroek moet echt gesloopt of helemaal opnieuw gebouwd. Dat gaat ons dan net weer te ver! Bovendien ligt dat in het dorp en willen wij liever nog wat meer buitenaf wonen.
Het huis in Posterholt valt dan alles mee. En dat van die 4de slaapkamer staat idd in de beschrijving dat daar een wc en cv is. Met 4 slaapkamers hebben we alsnog veel meer dan nodig is. Als we gaan kijken zal ik je punten in mijn achterhoofd houden.
We zijn daar wel bekend en het is daar erg rustig en fijne ruiterroutes. Dat cafe is bijna alleen op zondag druk en ik begreep van kennissen dat je daar niks van hoort. Ik was er ook bang voor. We zullen wel zien.
rover_ schreef:Fijn dat je het leuk gehad hebt Azmay.
Oei dat is wel schrikken met de pulp. Misschien voor de volgende keer daar in ieder geval opplakken: niet voeren pulp oid? En een handleiding waar ze het voer kan vinden?
Libera schreef:Pfff had mn kale weilandje, waar de paarden nu voorlopig toch niet op gaan, gesleept, gekalkt en opnieuw ingezaaid. Het zou die avond heel licht regenen, een miezer buitje. Maar in plaats daarvan kregen we een enorme stortbui!!
Is al ons werk nu voor niks geweest of zou er toch nog wat graszaad kunnen overleven?