Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Jadybabe schreef:Ik geloof dat Hillary hier in dit topic drie jaar heeft gedaan bij Voest.
Lynn_Nikita schreef:Yontheke schreef:zo weinig mensen die lessen? Ik rij dan wel geen wedstrijden omdat ik daar geen geld en tijd aan op wil offeren. (Misschien van de zomer eens 1 jumping) maar ik heb minimum 1x per week les. Om de week springles en elke week dressuurles, deze week zelfs 2 keer dressuurles. Ik vind lessen gewoon heel fijn.
ik les elke week, prive, half uur, dat is lang genoeg. In- en uitrijden doe ik in mijn eigen tijd. pc is dichtbij maar hebben maar 1 dag in de week les in de avonden en dan kan ik net nooit
ohjajoh6 schreef:En ik als oud lijk weet niet beter dan dat "grondwerk" de basis is die iedere paardeneigenaar zou moeten bezitten. Ik denk eerlijk gezegd als je les moet gaan nemen in het je paard leren halt te houden en te luisteren er iets serieus niet goed gaat.
ohjajoh6 schreef:Wat vind je van zijn naam Sandra? Ik moet steeds weer aan mijn stijldans lessen denken van toen ik 15 was...