Ik kan op mijn werk geen foto's kijken. Super jammer. Dan kijk ik vanavond nog wel even.
Ik zag ook dat het morgen droog was. Ik hoop dat het zo blijft. Want morgen komt er een bijrijdster kennismaken. Ik heb er een goed gevoel over. Hoop echt dat het wat is. Ze is standaard op dinsdagmiddag en de hele woensdag vrij. En ze kan vaak in het weekend. Zou wel mooi zijn want dan kunnen we vaak samen rijden!
Tinky12
Geplaatst: 11-12-15 14:53
Yontheke...dat is een camera. Omdat ik zoveel moet liggen kan ik de jongens eigenlijk niet zien,nu wel.Kan ik ze ook in de gaten houden als ze bij de buurman op het land snacken
Fijne hiervan is dat ik hun gedrag zo goed kan observeren en dingen aan kan passen zoals meerdere voerbakken en nu dus tapijtje
Kirsten...ze lopen hier ook wat zand op maar ze lopen op blote voeten.Als het glad is zijn ze vanzelf voorzichtig maar ik heb niet gemerkt dat het glad is aangezien ze ook over hetzelfde tapijd galoperen naar het gras Wat plassen betreft,afwachten.Ze hebben een bult stro verderop liggen,die ligt er altijd en daar plassen ze ook graag op. Als het kleed vies is dan gaat het op het zandgedeelte voor stevigheid,zolang het zo te gebruiken is laat ik het liggen.Kan ik nog even sparen voor rubber matten daar
Claudia...ja he,hij heeft ruim een uur geslapen zo
Ja ik bedoel glad eigenlijk meer als het lang ligt en er komt door de regen een alg laag op. Ik denk zo te zien dat ze dit kleed lekkerder vinden n dan wanneer er rubber zou liggen.
Tinky12
Geplaatst: 11-12-15 15:03
Het is makkelijk te vegen met een harde borstel Ik veeg alles altijd even om zand ed weg te halen,met de stofzuiger was iets te gortig
Ik veeg ook regelmatig het zand van de kleden en die 'buiten' liggen heb ik nooit van ervaren dat ze glad worden.
meggiemeg
Geplaatst: 11-12-15 15:30
Die dacht dat is vast een lekker bedje om te proberen dat tapijt. Geef m geen ongelijk!
kvulden
Geplaatst: 11-12-15 15:31
Zodra ik de trailer achter de auto kan hangen ga ik eens kijken of er mensen in de buurt zijn met vloerbedekking. Ik zie het wel zitten.
pffff zere duimen van het duimen. Nog geen mail terug gehad over het weiland. Aaarch soms haat ik mail. Ik hoop dat ik de kan krijg om iemand face to face te spreken. Dat gaat mij altijd veeeel beter af.
Licor
Geplaatst: 11-12-15 17:42
Ik heb een nieuwe winter outfit.. wil m toch even showen nu hoef ik niet meer de te grote laarzen van mn vriend aan en zijn vest.. moet in t donker vaak langs de weg af met t hooi en als ik ga rijden heb k normaal een reflectie vestje aan.. met deze jas niet meer nodig.. mss niet de meest mode bewuste maar ik ben er super blij mee! Is trouwens n softshell jas dus lekker warm en wind dicht en toch n dun jasje
DubbelFun
Geplaatst: 11-12-15 17:49
Lekker kleurtje Ik heb een ski-jas ooit gekocht voor het paardrijden.. heerlijk ding met veel zakken en ook lekker zichtbaar
Ow dat ziet er ook goed uit! Al zou ski jas voor mij te warm zijn denk ik.. maar wel ideaal voor als t straks echt goed koud wordt Deze heeft 3 buiten zakken met rits en ook nog 3 binnen zakken.. ideaal
In egypte geen last van wateroverlast zeker? Hoe is het om daar paarden te houden? Ben wel benieuwd.
Licor
Geplaatst: 11-12-15 19:23
Tinky12 schreef:
spatter schreef:
horsies ziet er mooi uit, bijna zonde om vies te worden
Geef het een minuut of 5
Hahaha ja dat is vrij onmogelijk maar gelukkig hebben we een wasmachine Al moet ik bekennen dat k mn paarden dingen niet heel vaak uit was
Gypsy
Soort van gewaardeerd verhalenverteller
Geplaatst door de TopicStarter: 11-12-15 20:24
Leuke jas!
Ik heb bij de fixet een knalroze van kjelvik gescoord deze week, met 40 procent korting dan was hij nog wel te doen qua prijs. Ook met wat reflectiedingetjes erop. Mijn grijze van harry's horse heeft het 6 jaar volgehouden maar is nu, met scheur en lijnzaadolievlekken eigenlijk rijp voor de prullebak. Maar ik houd hem dan toch maar, misschien denk ik dan af en toe na en trek die ouwe aan voor ik iets ga doen wat een jas zou kunnen ruïneren... Misschien.
Tinky12
Geplaatst: 11-12-15 20:26
Hihi ... Gypsy ... net zoiets als mijn 10 jaar oude winter regenjas...valt uit elkaar maar hij zit zo fijn ruim over mijn kleding als het giet
Laatst bijgewerkt door Tinky12 op 11-12-15 20:36, in het totaal 1 keer bewerkt
spatter
Geplaatst: 11-12-15 20:30
Zo heb ik een staljas waarvan de rits kapot is en verder is het ook echt een oude jas maar het is net een donsendekbedje, zo lekker warm, dus die knoop ik met een touwtje vast.
Kirrr
Geplaatst: 11-12-15 20:53
Ik zou ook nog een nieuwe jas moeten kopen. Iets voor in de solden.
Ze hebben daarnet nog een hele camion steenslag gebracht. Onze oprit bestaat daaruit maar ondertussen was die dringend aan vernieuwing toe. Maar de chauffeur was beetje laat. Daarnet nog heel wat proberen te verdelen, morgenochtend de rest.. Want anders kunnen we niet weg met de trailer en heb morgen training bij Paul op de planning staan.
Licht komt trouwens van een nieuwe ledbar op de Ford. Echt een aanrader als je werkt met je auto of vaak onderweg bent.
Nou zeg! Lona heeft gewoon voor het eerst zolang als dat ik haar heb, haar hooi niet op? Sta ik in stal erbij gaat ze eten, loop ik de box uit, stopt ze gelijk en gaat ze mij aan staan staren. Temperatuur is prima. Wat moet ik daar nou toch mee?