Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Sees schreef:Urielle schreef:Mag hoor Sees, ze zijn toch vast al in overleg over mijn vorige opmerking dus het maakt me echt niet zoveel uit.
Voor mij heeft Bowen het behoorlijk uitgelokt dus ik schrijf gewoon zonder reserve mijn gedachte terug. Zoals ik zei: wie kaatst kan de bal verwachten.
Dat kan Urielle maar ik vind het te ver gaan om mensen uit te gaan schelden voor muts.
[***] schreef:Sees schreef:Krijgen jouw paarden iets van de modder? Mok, rasp? Peesblessures? Rotstraal?
Tot nu toe nog niet .. maar aangezien ze pas net 2 weken echt in de modder staan valt daar weinig op te zeggen natuurlijk .. Zal zien hoe ik er na de winter over denk![]()
Urielle schreef:Och, na dat halve gare van weet ik veel wie met uitgebreid geklets over dat wij boeddhistische monniken van de berg af kunnen krijgen kon dat er wel bij in dit topic. Zo fijn was het topic toch al lang niet meer. Wie fijn discussieert met mij krijgt dat terug en zo niet, dan dus niet.
Urielle schreef:Och, na dat halve gare van weet ik veel wie met uitgebreid geklets over dat wij boeddhistische monniken van de berg af kunnen krijgen kon dat er wel bij in dit topic. Zo fijn was het topic toch al lang niet meer. Wie fijn discussieert met mij krijgt dat terug en zo niet, dan dus niet.
Sees schreef:Caatje87 schreef:Nou Twiggy! Je verdient een lintje... geniet van je ontbijt.
Nou je doet er wel gekscherend over maar eigenlijk vind ik dat heel veel paardeneigenaren wel een voorbeeld kunnen nemen aan Twiggy.
Veel eigenaren willen het beste voor hun paard tótdat ze zelf in moeten leveren op wensen.
Sees schreef:Urielle schreef:Och, na dat halve gare van weet ik veel wie met uitgebreid geklets over dat wij boeddhistische monniken van de berg af kunnen krijgen kon dat er wel bij in dit topic. Zo fijn was het topic toch al lang niet meer. Wie fijn discussieert met mij krijgt dat terug en zo niet, dan dus niet.
Dan had je toen moeten temmen.
Sees schreef:Caatje87 schreef:Nou Twiggy! Je verdient een lintje... geniet van je ontbijt.
Nou je doet er wel gekscherend over maar eigenlijk vind ik dat heel veel paardeneigenaren wel een voorbeeld kunnen nemen aan Twiggy.
Veel eigenaren willen het beste voor hun paard tótdat ze zelf in moeten leveren op wensen.
Ninx schreef:Maar goed: WIE VIND HET ACCEPTABEL DAT PAARDEN ALTIJD OP STAL STAAN MET UITZONDERING VAN HUN 'UITJE' MET DE RUITER?
Feitelijk is dat waar het om draait..... Alle tussenvormen zijn interessant, maar vertroebelen enorm.
Ninx schreef:Maar goed: WIE VIND HET ACCEPTABEL DAT PAARDEN ALTIJD OP STAL STAAN MET UITZONDERING VAN HUN 'UITJE' MET DE RUITER?
Feitelijk is dat waar het om draait..... Alle tussenvormen zijn interessant, maar vertroebelen enorm.
Sees schreef:[***] schreef:Tot nu toe nog niet .. maar aangezien ze pas net 2 weken echt in de modder staan valt daar weinig op te zeggen natuurlijk .. Zal zien hoe ik er na de winter over denk![]()
Ja weet je, tot die tijd zou ik me daar niet te druk over maken. Kun je ze eventueel droog zetten indien nodig? Of moet je ze dan ophokken?
Urielle schreef:Ninx schreef:Maar goed: WIE VIND HET ACCEPTABEL DAT PAARDEN ALTIJD OP STAL STAAN MET UITZONDERING VAN HUN 'UITJE' MET DE RUITER?
Ligt eraan hoe het uitje met de ruiter eruit ziet en of ze bijv. ook nog in de stapmolen komen, aanvullend gelongeerd, losgegooid in bak of paddock, keertje vrijspringen, meegenomen worden om te grazen, etc. etc.
Sees schreef:NatasjavE schreef:Dat heb ik gedaan....maar is blijkbaar niet naar gekeken.(tenminste...ik hoor er niks op terug)
Oké nou dan doen wij toch gewoon hetzelfde? Waarom dan nu vallen over het feit dat ik tem over iets wat mij stoort maar jij mag wel temmen over halve gare?