Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Arno , waarom is die poes op foto 2 boos op je ? Was het soms zijn landje voordat jullie kwamen![]()
Er staan op sommige stukken ook wel erg weinig paaltjes hoorEn dan ook nog maar 2 draadjes.....daar stappen ze zo tussendoor joh
Met meer paaltjes wordt dat wel iets moeilijker doordat de draden dan wat moeilijker bewegen , maar het blijven maar 2 draadjes.
Meer paaltjes / draadjes / stroom erop is vrijwel altijd de oplossing
pmarena schreef:Misschien heeft 'ie gehoord van je praktijken met de krat-kat
pmarena schreef:O , nouja als je het niet zo'n probleem vindt , tja dan hoef je ook geen oplossing
pmarena schreef:Voor mensen zijn er poortgrepen he
pmarena schreef:Dat is wel lachen hoor met een PP , je BLIJFT geld uitgeven en klussen om overal poorten te maken , pffffft !
russel schreef:Arno8, ideaal dat je land hebt kunnen huren, waarom tref ik nou altijd boeren die dat niet willen, ook al doen ze er niets mee.
Mag ik vragen wat je per maand betaald met huren?
DubbelDun schreef:Toen ik de wei ging inrichten (en later de PP) heb ik meteen geïnvesteerd in 20 poortgrepen. Niet alleen is het handig om overal door te kunnen, maar ook om de draden makkelijk te kunnen straktrekken middels een poortgreep.
Overigens haal ik alles uit Duitsland, dat scheelt 50% met NL
russel schreef:![]()
Ja, weer zo een paardenmuts...
![]()
Ik denk dat ik mijn man er maar op uit stuur.
Ik betaalde 35 voor een baal van 400 kg.
Nu heb ik balen van 150 kg, maar betaal wel 20 kg. Hoe groter hoe goedkoper.
Ik heb een goed adres voor je in de Betuwe, als je genoeg afneemt, kom het hij ze brengen en stapelen, wel wat brengkosten, maar echt super kwaliteit! Ze hebben nagenoeg droog grof langstelig spul en wat zachter groener spul. Beiden prima.
DubbelDun schreef:Ik betaal nu 3 euro voor kleine baaltjes, dat is voor mijn doen al erg goedkoop, want ik heb wel 5,50 betaald
Grote balen kan ik niet kwijt.
DubbelDun schreef:@judithjuhh: hoelang zijn die paaltjes, want dat maakt natuurlijk ook flink wat uit in prijs. Ik heb de langste (1,65 meen ik) in het groen en betaalde 45 euro voor 40 paaltjes. Hier bij Agradi zijn die dik 2 euro per stuk.
Mijn poortgrepen zijn óf 75 ct óf 1 euro afhankelijk van de uitvoering. De goedkoopste die ik hier heb kunnen vinden zijn 1,75.
Gewoon eens op de duitse ebay kijken.