Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Lynn_Nikita schreef:Is dat niet een kwestie van wennen? wat mooi om de hei zo dicht aan huis te hebben
Iris_82 schreef:Hallo, mag ik me hier ook melden? Ik lees al heel lang mee in dit topic, maar had tot op heden nog geen account. Ik ben Iris, 30 jaar en trotse bezitter van een haflinger en een welsh pony. Ik heb nog geen paarden aan huis, maar dat zit er eindelijk aan te komen! Wij hebben zo goed als zeker ons huis verkocht en zijn dus nu op zoek naar een plekje in Limburg waar we de paarden aan huis kunnen gaan houden. Omdat ik hier al zoveel nuttige tips voorbij zag komen, heb ik besloten me eindelijk maar eens te melden.
Iris_82 schreef:Ik weet niet zeker welke je bedoelt, Lynn_Nikita? Vlaskuilse weg?
We gaan komende week wel bellen om een bezichtiging af te spreken in Posterholt. Laatst bij een huis daar geweest, maar daar ligt de grond niet direct aan het huis. Er staat sinds een paar weken ook een gaaf huis vlakbij te koop, dat ideaal zou zijn.
http://www.funda.nl/koop/posterholt/hui ... straat-25/
Zelfs met PP, wat ik al heel lang wil!
Budget hangt een beetje af van wat er moet gebeuren, maar max. rond de 350.000 euro. Jammer dat op het moment de keus een beetje beperkt is, eerder stonden er meer huizen te koop.
rommulus schreef:Wij zochten ook een huisje aan het drents friese wold maar dat was gewoon niet te betalen en ons budget is niet heel erg hoog helaas.
Maar we zitten er nu wel dichtbij 15 min met de trailer en we hebben hier ook wel wat uitrij mogelijkheden voor de korte ritjes.