DubbelDun schreef:Laura's Touch of Gold is ook een hele mooie
De mama van Quickstep, tot hiertoe heeft zij altijd grote veulens gegeven
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Yontheke schreef:zo weinig mensen die lessen? Ik rij dan wel geen wedstrijden omdat ik daar geen geld en tijd aan op wil offeren. (Misschien van de zomer eens 1 jumping) maar ik heb minimum 1x per week les. Om de week springles en elke week dressuurles, deze week zelfs 2 keer dressuurles. Ik vind lessen gewoon heel fijn.
)
)
Of ik er ooit nog een ander paard bijneem...voorlopig niet.Deze 3 zijn eigenlijk al meer dan genoeg.Ik hoop dat ik ze nog lang kan houden...

Yontheke schreef:zo weinig mensen die lessen? Ik rij dan wel geen wedstrijden omdat ik daar geen geld en tijd aan op wil offeren. (Misschien van de zomer eens 1 jumping) maar ik heb minimum 1x per week les. Om de week springles en elke week dressuurles, deze week zelfs 2 keer dressuurles. Ik vind lessen gewoon heel fijn.
. Ik heb heel de winter gebouwd aan de stal versie van mount everest en de rest van de stal op die manier proper gehouden en vandaag was de dag dat de berg moest verdwijnen.
Toen ik eindelijk de vloer zag verschijnen, was ik zoooo blij, eind van de werken in zicht
. Maar, oh horror, ik heb blijkbaar met de rest van de stal ook nog eens gans het Tibetaans hoogplatform nagemaakt
. Dat wordt nog gans de namiddag, onder het boze oog van Bacardi, mest ruimen. Wil je mijn paard kwaad krijgen, moet je vooral zorgen dat hij niet in zijn stal kan.

zoefie schreef:Hier geen les niets meer op het moment. Ik zou dat wel weer willen maar ik ben nogal een lastige....er zijn maar weinig lesgeefmensen waar ik echt een klik mee heb en weer superenthousiast van wordt daarnaast ben ik ook wel een buitenrijmens.
Anke, ik vermoed dat je nog steeds niet thuis bent gezien de afstanden. Rij voorzichtig enne dan gaan we toch gewoon 2x uit rijden dan weten we wat de beste match is

wat een plaatje!
het slecht nieuws is dat ik de enige ben die hem als extra les wilde en de groep enthousiastelingen voornamelijk uit mensen bestaat die met mij in de dressuur les rijden. Lessen gaan dus nu om en om gegeven worden
wat een plaatje!
het slecht nieuws is dat ik de enige ben die hem als extra les wilde en de groep enthousiastelingen voornamelijk uit mensen bestaat die met mij in de dressuur les rijden. Lessen gaan dus nu om en om gegeven worden
en nog een nieuwe aankoop. het is weer lekker weer. wel wat bewolkt.