DubbelDun schreef:Laura's Touch of Gold is ook een hele mooie
De mama van Quickstep, tot hiertoe heeft zij altijd grote veulens gegeven
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Yontheke schreef:zo weinig mensen die lessen? Ik rij dan wel geen wedstrijden omdat ik daar geen geld en tijd aan op wil offeren. (Misschien van de zomer eens 1 jumping) maar ik heb minimum 1x per week les. Om de week springles en elke week dressuurles, deze week zelfs 2 keer dressuurles. Ik vind lessen gewoon heel fijn.
Yontheke schreef:zo weinig mensen die lessen? Ik rij dan wel geen wedstrijden omdat ik daar geen geld en tijd aan op wil offeren. (Misschien van de zomer eens 1 jumping) maar ik heb minimum 1x per week les. Om de week springles en elke week dressuurles, deze week zelfs 2 keer dressuurles. Ik vind lessen gewoon heel fijn.
zoefie schreef:Hier geen les niets meer op het moment. Ik zou dat wel weer willen maar ik ben nogal een lastige....er zijn maar weinig lesgeefmensen waar ik echt een klik mee heb en weer superenthousiast van wordt daarnaast ben ik ook wel een buitenrijmens.
Anke, ik vermoed dat je nog steeds niet thuis bent gezien de afstanden. Rij voorzichtig enne dan gaan we toch gewoon 2x uit rijden dan weten we wat de beste match is