Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Karin_deB schreef:Een poging tot 7blz bijlezen
@Lorette, gefeliciteerd met je verjaardag![]()
@Stephanie, wat fijn dat de operatie goed verlopen is. Balen dat het hartruisje, hopelijk groeit ze er nog overheen.
Zonde dat er op je verkochte pony een zadel gegooid wordt, zo blijkt maar weer dat je bijna niemand meer kan vertrouwen
Wij hebben de afgelopen dagen, ondanks de warmte, toch aardig wat regen gehadDoet de tuin en wei goed.
Onweer hebben we zondag ook even gekeken met de kinderen vanuit de stal met de shetlander ernaast. Paar mooie flitsen maar was snel weer over.
Hier ook bizar veel vliegen. Heb nog geen vallen oid hangen, is wel handig om te gaan doen denk ik zo.
Met het hele warm weer spuit ik ze in de ochtend helemaal af, dan rollen ze flink en hebben ze een mooi crispy laagje erop
Verder alles op een laag tempo hier. Af en toe een klein ritje of wandeling maar meer komt er niet uit mijn handen met deze hitte haha.
xXutopiaXx schreef:HahahaDat is wel een heel grappig beeld
Maar nee, zo gaat 't gelukkig niet, want ik heb ze niet in huis haha.. heb een stal voor ze ingericht
[ [url=m/I2ZNpP.jpg]Afbeelding[/url] ]
Had de vorige kittens altijd wel in huis met opvoeden, maar nu maar bedacht het anders te gaan doen
belle_boef schreef:Jullie zijn niet bij te houden met wat er allemaal gebeurd.
Hier vakantie en dan alsnog weer druk bezig.
We zijn een kantoor aan het maken bende scheidingswand gaan 2 grote zadelkasten worden.
[ [url=m/AmDuhm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/M9aBnv.jpg]Afbeelding[/url] ]
Kan nu al uitkijken naar het inrichten en ook dat mijn keukentafel weer vrij is van allerlei werkspul en stapel boeken
mooney schreef:Hier ook, maar was er even wat minder blij mee. Kwam thuis en toen lag er een pony is de wei kapot te gaan van de koliek (zal je altijd zien... er is in 2 weken tijd altijd maar 1 dag dat we beiden tegelijk weg zijn voor werk). Twee keer dierenarts erbij, was twijfelen of we richting kliniek gingen. Maar ze knapte uiteindelijk toch voldoende op thuis.
Dus die stond net te herstellen in de paddock, dus maar even in het donker de schuilstal zo ingericht dat ik een halve ziekenboeg heb en de rest ook kan schuilen. Lijkt me niet het moment om nat te regenen nu.
Balko schreef:Ohhh ik ben op vakantie en kan jullie niet bijhouden.
@Lynn ohhh zo herkenbaar, na deze week vakantie ben ik toe aan n week vakantie zonder blagen.
Hier nog foto’s van mn laatste wedstrijd, ging weer niet zoals gewenst. Hele goede stukken maar ook nog wat ontploffingen van madame…
Maar we oefenen rustig door.
[ [url=m/Z6cVvC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/yXp8hS.jpg]Afbeelding[/url] ]
Jullie misschien nog ideeen?
Ik wil mijn stal wolfproof kunnen afsluiten maar niet de grote deur dicht, want ik heb ze nu binnen ‘s nachts, en zeker als het zo warm is, is het bloedheet…
[ [url=m/xtgSm2.jpg]Afbeelding[/url] ]
mooney schreef:Ze poept en plast weer, kleur van de urine ben ik niet echt tevreden mee. Eten en drinken gaat zeer moeizaam, mocht gelukkig thuis blijven van mijn leidinggevende dus kan haar wel goed monitoren. Als ze niet snel nog een beetje opknapt qua drinken en voer opnemen dokteren we weet verder.
Steeds als ik de dierenarts wil bellen heeft ze even een goed moment en op het moment dat ik zeg dat het de goede kant op gaat zakt ze weer terug. Dus zeg maar even niets meer. Op beeld gaat ze wel vooruit.
Hoe ik haar aantrof
[ [url=m/iutQyc.jpg]Afbeelding[/url] ]
Gisteravond met stukje wandelen
[ [url=m/XkyQAI.jpg]Afbeelding[/url] ]
Net
[ [url=m/Pkphxe.jpg]Afbeelding[/url] ]
Balko schreef:Maar Xutopia, ik had dat ook bedacht id stal maar dacht dat ze dan door de spijlen heen zouden gaan, gebeurt dat?
Bij mij binnen zijn dus alle planten en gordijnen gesneuveld.
DubbelFun schreef:Heel andere vraag: wie heeft er ervaring met het tandenwisselen bij een 'pup'...
De hond in kwestie is 8 maanden en maar 2 van de 4 voortanden zijn doorgekomen ??
Wat te verwachten ??
Dais_ schreef:Stephanie, de wond ziet er mooi uit. Kan me voorstellen dat het zenuwslopend is om zo'n uitslag af te moeten wachten en dat de onderzoeker dan een second opinion gaat vragen!
Vanmiddag is Quinta gescand en ze is drachtig, dus volgend jaar verwachten we een veulentje als alles goed gaat.
En vanavond zag ik bij Indy 4 dikke benen. Het lijken stalbenen, maar ze staat 24/7 buiten dus dat kan niet. Geen koorts, eet goed, geen warme hoeven, geen pulsatie, geen dikke of harde manenkam. Ik wacht het een nachtje af en anders bel ik morgen maar weer de dierenarts
Karin_deB schreef:Hier ook een minder fitte zoon, kwam uit school met een loopoor![]()
En dat 2 dagen voor de zomervakantie
Belker schreef:Ik had les vanavond en wordt niet blij van mezelf. Ik ben maar eens goed gaan analyseren en ga de komende tijd maar eens aan gehoorzaam aan been maken werken. Nadat ik daar aan gewerkt had ging ze namelijk echt fijn.
In ieder geval mag ze morgen voor de wagen even lekker benen strekken. Goed voor ons beide.
Dit was op het einde.
[ [url=m/n58mm6.jpg]Afbeelding[/url] ]
Solleke_Noah schreef:Hier ook een heel kort nachtje gehad, rond 23u gisterenavond kreeg één van mijn paarden toch zo'n mega hoestbui. Hij liep geagiteerd rond, en maar hoesten (de scheten kwamen er tegelijkertijd uit) en af en toe eng reutelend ademen. Dacht echt dat hij er in ging blijven. Dierenarts gebeld maar die dacht dat het minder dramatisch was dan het eruit zag, dus op de wei gezet en geobserveerd en inderdaad.. Tegen 1u snachts was het volledig over en deze nacht en ochtend 5u30 nog eens gaan checken en hij stond gewoon rustig te grazen, geen kuchje meer te horen! Wat het nu geweest is?