het paarden aan huis topic deel 9

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

joyce83

Re: het paarden aan huis topic deel 9

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-07-23 08:31

Zou je niet iets van een schuifpoort of rolpoort van tralies kunnen doen?
Of anders stroomdraden een hele rits met weinig afstand tussen de draden in.

Mooie dame heb je.

Mooney hoe gaat het met de kolieker?

Verder verbouwingen gezien, kattenstal en hoop nieuwe kattenvriendjes.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 09:18

@mooney: dat is schrikken. Hoe is het er nu mee ??
@joyce: kind ook weer in orde ??
@balko: paard met potentie én humor dus :)
Ik zo ook zoeken naar een konstruktie met metalen spijlhekken die je zo weg kunt draaien dat de schuifdeur ook nog dicht kan als het moet.

Hier vannacht ook flink regen en onweer (op veilige afstand) gehad. Nu is het even lekker opgefrist dus alles staat tegen elkaar open.

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 09:34

Net gebeld door de dierenarts over lab onderzoek van de operatie. Blijkbaar heeft de onderzoeker een second opinion aangevraagd bij een collega := … niet goed voor mijn zenuwen -O- krijg nu dus pas voor het weekend uitslag. Nog even afwachten…

Karin_deB schreef:
Een poging tot 7blz bijlezen

@Lorette, gefeliciteerd met je verjaardag *\o/*

@Stephanie, wat fijn dat de operatie goed verlopen is. Balen dat het hartruisje, hopelijk groeit ze er nog overheen.
Zonde dat er op je verkochte pony een zadel gegooid wordt, zo blijkt maar weer dat je bijna niemand meer kan vertrouwen :(:)

Wij hebben de afgelopen dagen, ondanks de warmte, toch aardig wat regen gehad *\o/* Doet de tuin en wei goed.
Onweer hebben we zondag ook even gekeken met de kinderen vanuit de stal met de shetlander ernaast. Paar mooie flitsen maar was snel weer over.

Hier ook bizar veel vliegen. Heb nog geen vallen oid hangen, is wel handig om te gaan doen denk ik zo.
Met het hele warm weer spuit ik ze in de ochtend helemaal af, dan rollen ze flink en hebben ze een mooi crispy laagje erop :D

Verder alles op een laag tempo hier. Af en toe een klein ritje of wandeling maar meer komt er niet uit mijn handen met deze hitte haha.

Flinke bijlees *\o/*

Lorette nog gefeliciteerd!

Kan je over een hartruisje heen groeien :wow: ? Ik hoop het dan!! Ja klopt, dat wel wat met het vertrouwen.

Ik had na drie dagen nadenken toch nog een berichtje gestuurd. Met veel zorg… krijg binnen 10 min 1 zin terug: ‘we gaan niet te snel met hem en doen rustig aan’ …. Heb er niet meer op gereageerd want hieruit trek ik de conclusie dat ze het gewoon echt niet willen begrijpen :=

Ja vliegenvallen is zo’n gek idee nog niet. Al worden we hier vooral gek van de tripsen / onweersbeestjes… die duiken altijd op met warm weer als er geoogst wordt. Als iemand daar nog een gouden tip voor heeft… :))

Alles gaat lekker rustig aan bij jou. Geniet ervan :j !

xXutopiaXx schreef:
Hahaha _O- Dat is wel een heel grappig beeld :') Maar nee, zo gaat 't gelukkig niet, want ik heb ze niet in huis haha.. heb een stal voor ze ingericht :P

[ [url=m/I2ZNpP.jpg]Afbeelding[/url] ]

Had de vorige kittens altijd wel in huis met opvoeden, maar nu maar bedacht het anders te gaan doen :')

Luxe kittenstal zeg! Heel mooi.

Lees bij Balko nu toch dat gordijnen en bloempotten in huis niet altijd veilig zijn. Verstandige keuze dus whaha :)) . Tiktok en Instagram hebben mij goed geïnformeerd over kittens whaha :+

belle_boef schreef:
Jullie zijn niet bij te houden met wat er allemaal gebeurd.

Hier vakantie en dan alsnog weer druk bezig.
We zijn een kantoor aan het maken bende scheidingswand gaan 2 grote zadelkasten worden.

[ [url=m/AmDuhm.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/M9aBnv.jpg]Afbeelding[/url] ]

Kan nu al uitkijken naar het inrichten en ook dat mijn keukentafel weer vrij is van allerlei werkspul en stapel boeken

Leuke vakantie klus! Ziet er al goed uit. Straks mooi inrichten en lekker van de nieuw gewonnen ruimte genieten!

mooney schreef:
Hier ook, maar was er even wat minder blij mee. Kwam thuis en toen lag er een pony is de wei kapot te gaan van de koliek (zal je altijd zien... er is in 2 weken tijd altijd maar 1 dag dat we beiden tegelijk weg zijn voor werk). Twee keer dierenarts erbij, was twijfelen of we richting kliniek gingen. Maar ze knapte uiteindelijk toch voldoende op thuis.
Dus die stond net te herstellen in de paddock, dus maar even in het donker de schuilstal zo ingericht dat ik een halve ziekenboeg heb en de rest ook kan schuilen. Lijkt me niet het moment om nat te regenen nu.

Oh wat balen! Hoe gaat het nu met de patiënt? Hopelijk knapt ze goed op!

——

@lynn sterkte met de kids

——
Balko schreef:
Ohhh ik ben op vakantie en kan jullie niet bijhouden.

@Lynn ohhh zo herkenbaar, na deze week vakantie ben ik toe aan n week vakantie zonder blagen :').

Hier nog foto’s van mn laatste wedstrijd, ging weer niet zoals gewenst. Hele goede stukken maar ook nog wat ontploffingen van madame…
Maar we oefenen rustig door.

[ [url=m/Z6cVvC.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/ 8-) yXp8hS.jpg]Afbeelding[/url] ]

Jullie misschien nog ideeen?
Ik wil mijn stal wolfproof kunnen afsluiten maar niet de grote deur dicht, want ik heb ze nu binnen ‘s nachts, en zeker als het zo warm is, is het bloedheet…

[ [url=m/xtgSm2.jpg]Afbeelding[/url] ]

Fijne vakantie! Al klinkt het alsof je straks vakantie van vakantie nodig hebt :P .

Mooie foto’s. Lekker dooroefenen <3

Ik zag laatst iemand die had een uitschuifbaar rek op rol systeem achter de deur gemaakt met gegalvaniseerd ijzer in blokjes patroon. Deze gebruikten ze dan om de deur af te sluiten zonder dat het dicht hoeft. Volgens mij zag ik dat in een Duitse groep voorbij komen op FB, maar misschien was het ook wel wolf en paard :o?

Lees trouwens dat anderen met een vergelijkbaar idee komen. Spijlen kan natuurlijk ook…

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 09:57

Grrr mijn hele bijlees post weg.

Ik ben dus wel volledig bij, vd week nieuwe poging nu werken.

Fijne temperatuur nu voor de beestjes.

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 10:18

Iemand nog tips voor suikerarm hooi?
Kleine onverpakte baaltjes of grote verpakte.
Verschillende lijntjes uitstaan maar overal is het nu erg hoog in suiker en de voorraad hier is op }:0

Regio Noord Brabant/Noord Limburg/Gelderland

mooney

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 10:24

Ze poept en plast weer, kleur van de urine ben ik niet echt tevreden mee. Eten en drinken gaat zeer moeizaam, mocht gelukkig thuis blijven van mijn leidinggevende dus kan haar wel goed monitoren. Als ze niet snel nog een beetje opknapt qua drinken en voer opnemen dokteren we weet verder.
Steeds als ik de dierenarts wil bellen heeft ze even een goed moment en op het moment dat ik zeg dat het de goede kant op gaat zakt ze weer terug. Dus zeg maar even niets meer. Op beeld gaat ze wel vooruit.
Hoe ik haar aantrof
Afbeelding

Gisteravond met stukje wandelen
Afbeelding

Net
Afbeelding

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 10:26

War fijn dar het wat beter gaat, schrikken zeg.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 10:30

Zo staat ze er best tevreden bij. Die aanblik zo liggend in de wei wordt je 10 jaar ouder van ;(

@Stephanie: wachten is waardeloos, maar 'zeker weten' is ook wat waard!

Net wat onkruid uit de wei getrokken; gaat lekker soepel na een buitje, 2 'bbbbb'nde paarden die over het hek hingen dat het zonde was om hun 'voer' weg te gooien :)

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 10:33

mooney schreef:
Ze poept en plast weer, kleur van de urine ben ik niet echt tevreden mee. Eten en drinken gaat zeer moeizaam, mocht gelukkig thuis blijven van mijn leidinggevende dus kan haar wel goed monitoren. Als ze niet snel nog een beetje opknapt qua drinken en voer opnemen dokteren we weet verder.
Steeds als ik de dierenarts wil bellen heeft ze even een goed moment en op het moment dat ik zeg dat het de goede kant op gaat zakt ze weer terug. Dus zeg maar even niets meer. Op beeld gaat ze wel vooruit.
Hoe ik haar aantrof
[ [url=m/iutQyc.jpg]Afbeelding[/url] ]

Gisteravond met stukje wandelen
[ [url=m/XkyQAI.jpg]Afbeelding[/url] ]

Net
[ [url=m/Pkphxe.jpg]Afbeelding[/url] ]

Wat schrikken :(:) hopelijk knapt ze snel weer op. Op een moment dat het je niet helemaal lekker zit, zou ik toch de dierenarts bellen, al is het maar voor jezelf. Opvoelen of er nergens een verstopping zit bv, evt de bloedwaarden laten checken? Sterkte!

DuoPenotti

Woonplaats: Tussen de Limburgse velden met uitzicht op de Brabantse.

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 10:35

Gelukkig iets beter. Hopelijk zet het door naar helemaal fit.
Altijd zo eng dat koliek.

Horsii geen idee, ook wij hebben dit jaar suikerrijk hooi, vorig jaar zelfde land zeer laag in suiker.... baal ook als een stekker

Balko wat een prachtige foto's
Jammer dat het niet helemaal zijn ging

Schuifdeur van tralies zou ik ook aan denken.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 10:55

Misschien dat het zelfs mogelijk is om ín (een deel van) de wand naast de schuifdeur een soort traliewerk te maken. Dan heb je geen 'gedoe' met het sluiten van de schuifdeur en áls hij dicht is heb je toch doorgang van frisse lucht. Mocht het traliewerk met regen/sneeuw een probleem geven kun je vanaf de binnenkant makkelijk een 'voorzet' plaatsen die dat tegenhoudt.

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 11:14

Wat een sneu beeld Mooney! Gelukkig staat ze er nu al iets vlotter bij. Beterschap met de poown :knuffel:
En bij twijfel gewoon de DA bellen. :j kan geen kwaad.

Balen horsii, ik klik altijd even op voorbeeld voordat ik ga posten. En ik kopieer het steeds nadat ik wat typ. Soms doe ik namelijk van alles tussendoor het bijlezen :+ … en het is mij ook al te vaak overkomen _O-

Ja klopt Dubbelfun, maar ergens kan ik dan niet het gevoel loslaten dat er iets aparts mee aan de hand is. Slaat natuurlijk nergens op, voor hetzelfde is het protocol dat om de x aantal onderzoeken een tweede persoon meekijkt. Maarja :Y) … het is uit mijn handen. Vrijdag maar weer naar de telefoon staren :+

Wond ziet er wel weer rustiger uit. De zwelling neemt nu wat af:
Afbeelding

En dat is natuurlijk ook heel oneerlijk dat je dat ‘eten’ van ze weggooit _O- .

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 12:50

De wond ziet er idd goed uit en dat de zwelling afneemt is ook een goed teken.

Ik heb in de tuin wat gesnoeid en er komt altijd meer af dan je denkt. Zeker als je het in de kruiwagen gaat proppen om af te voeren :)

Heel andere vraag: wie heeft er ervaring met het tandenwisselen bij een 'pup'...
De hond in kwestie is 8 maanden en maar 2 van de 4 voortanden zijn doorgekomen ??
Wat te verwachten ??

xXutopiaXx

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 14:54

Balko schreef:
Maar Xutopia, ik had dat ook bedacht id stal maar dacht dat ze dan door de spijlen heen zouden gaan, gebeurt dat?
Bij mij binnen zijn dus alle planten en gordijnen gesneuveld :').

Oh vast wel, maar tegen de tijd dat ze erbij kunnen, mogen ze ook wel de stal uit :D Bank staat een stukje van de wand af, dus via daar kunnen ze er niet uit..
Mooi paard heb je! :oo <3

Oei, zieke pony en ziek kind... beterschap..

Wond ziet er wel goed uit!

Dais_

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 23:06

Zoveeeel kittens <3 Wij hebben er 1 in huis en daar hebben we ons handen nu echt vol aan :')

Mooney: wat schrikken van je paardje. Koliek is zo heftig! Hopelijk is het nu helemaal over met de koliek?

Stephanie, de wond ziet er mooi uit. Kan me voorstellen dat het zenuwslopend is om zo'n uitslag af te moeten wachten en dat de onderzoeker dan een second opinion gaat vragen! :=

Balko, fijne vakantie :D en wat een gave merrie heb je. Lekker km's maken :j

Vanmiddag is Quinta gescand en ze is drachtig, dus volgend jaar verwachten we een veulentje als alles goed gaat :-).

En vanavond zag ik bij Indy 4 dikke benen. Het lijken stalbenen, maar ze staat 24/7 buiten dus dat kan niet. Geen koorts, eet goed, geen warme hoeven, geen pulsatie, geen dikke of harde manenkam. Ik wacht het een nachtje af en anders bel ik morgen maar weer de dierenarts ;(

Karin_deB

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 23:15

@mooney, dat is flink schrikken, en zal je inderdaad net zien dat het is als je niet thuisbent.
Hopelijk een goede nacht en morgen een volledig opgeknapt paard!

@LN, maar je krijgt er zoveel voor terug he :D
Beterschap voor je kind :(:) hopelijk gauw opgeknapt en weer goede nachten!

@horsii, hier ook zo 1 2 3 geen tips. Ik krijg morgen weer nieuw hooi maar moet het dan nog laten analyseren.
Wordt wel voor steeds meer mensen (en dus ook paarden) een probleem. Ik hoor het veel in mn omgeving.

@Dais, wat een leuk nieuws bij Quinta, gefeliciteerd :D
En balen van Indy haar benen, en gek ook zo 'zomaar'. Hopelijk zijn ze morgen ook spontaan weer over!

Hier ook een minder fitte zoon, kwam uit school met een loopoor -O-
En dat 2 dagen voor de zomervakantie :(

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-07-23 23:28

Balen Dais. Sterkte. En gefeliciteerd met dravhtige merrie.
Stephanie, dat ziet er netjes uit.

Ik had les vanavond en wordt niet blij van mezelf. Ik ben maar eens goed gaan analyseren en ga de komende tijd maar eens aan gehoorzaam aan been maken werken. Nadat ik daar aan gewerkt had ging ze namelijk echt fijn.
In ieder geval mag ze morgen voor de wagen even lekker benen strekken. Goed voor ons beide.
Dit was op het einde.
Afbeelding

Solleke_Noah

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 06:04

Einde ziet er wel goed uit Belker! Waarom was je niet blij?

Karin: beterschap voor je zoon!

DF: wel ervaring met tanden wisselen maar weet zo direct niet meer wat normaal is. Dierenarts even telefonisch vragen?

En balen Dais :(:) hopelijk is ze vandaag al wat beter?

Hier ook een heel kort nachtje gehad, rond 23u gisterenavond kreeg één van mijn paarden toch zo'n mega hoestbui. Hij liep geagiteerd rond, en maar hoesten (de scheten kwamen er tegelijkertijd uit) en af en toe eng reutelend ademen. Dacht echt dat hij er in ging blijven. Dierenarts gebeld maar die dacht dat het minder dramatisch was dan het eruit zag, dus op de wei gezet en geobserveerd en inderdaad.. Tegen 1u snachts was het volledig over en deze nacht en ochtend 5u30 nog eens gaan checken en hij stond gewoon rustig te grazen, geen kuchje meer te horen! Wat het nu geweest is? :?

joyce83

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-07-23 06:50

Solleke een dramaqueen met kruimel in de keel? Maar wel fijn dat het overging. Hiermee eens gehad maar ging met strijken over onderkant hals ook weg.

Beker geniet vandaag maar lekker met de koets. Maar op zich is een doel ook fijn om te hebben met rijden. Je doet het wat ik van de foto's kan zien gewoon goed hoor!

Dais volgend jaar een veulen!

Dubbelfunctie puppytanden wel eruit of zitten ze nog? Ik zou het mee nemen bij de volgende enting om te bespreken. Als ze dubbel gaan staan en de haaietandjes blijven stug vast staan eerder bellen.

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 08:18

Wat er gebeurd is dat ik te graag het hele plaatje goed wilt hebben en vergeet haar echt goed aan het been te hebben. Tel daarbij op dat ze voor mijn lijf net te breed, te traag, gewoon net te veel is. Dus terug naar het begin eerst aan het been en de rest volgt wel.

Wat schrikken Solleke. Fijn dat het met grazen weg is gegaan.

DubbelFun

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 09:17

Niet mijn hond hoor, maar huisgenoot zou wel een hond willen en deze 'kwam langs'...
Iemand uit de buurt zei al meteen 'niet aan beginnen'....

@solleke: ik hoor momenteel veel over grasaren die in de keel/luchtpijp kunnen komen ??
@dais: leuk een veulentje... welke hengst ??
En hoe gaat het nu met Indy?

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 09:20

Hier had de chihuahua van m'n zus zijn puppy tanden en nog vijf volwassen tanden dubbel staan. Uiteindelijk heeft het zichzelf opgelost.

Stephanie

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 09:38

DubbelFun schreef:
Heel andere vraag: wie heeft er ervaring met het tandenwisselen bij een 'pup'...
De hond in kwestie is 8 maanden en maar 2 van de 4 voortanden zijn doorgekomen ??
Wat te verwachten ??

Is er een reden dat je je zorgen maakt? In principe is de wissel op 7 maanden meestal wel klaar. Maarja, het zou mij niets verbazen als honden soms juist eerder of later dan het officiële boekje zijn :Y) … is de melktand al wel weg en voel je nog iets zitten bij het tandvlees?

De vorige hond van mijn ouders miste trouwens een voortand. Heeft ze nooit last van gehad verder… ze is er 13 mee geworden.

Dais_ schreef:
Stephanie, de wond ziet er mooi uit. Kan me voorstellen dat het zenuwslopend is om zo'n uitslag af te moeten wachten en dat de onderzoeker dan een second opinion gaat vragen! :=

Vanmiddag is Quinta gescand en ze is drachtig, dus volgend jaar verwachten we een veulentje als alles goed gaat :-).

En vanavond zag ik bij Indy 4 dikke benen. Het lijken stalbenen, maar ze staat 24/7 buiten dus dat kan niet. Geen koorts, eet goed, geen warme hoeven, geen pulsatie, geen dikke of harde manenkam. Ik wacht het een nachtje af en anders bel ik morgen maar weer de dierenarts ;(

Ja, had verwacht dat ik nog tot morgen moest wachten. Maar de uitslag heb ik net binnen!

Gefeliciteerd met je aanstaande veulen. Was dit de 40 dagen scan?

Hopelijk is alles goed met Indy! De boel nog afgezakt vanmorgen?

Karin_deB schreef:
Hier ook een minder fitte zoon, kwam uit school met een loopoor -O-
En dat 2 dagen voor de zomervakantie :(

Beterschap! Altijd zo hè, rust in de keet en iedereen wordt spontaan ziek.

Belker schreef:
Ik had les vanavond en wordt niet blij van mezelf. Ik ben maar eens goed gaan analyseren en ga de komende tijd maar eens aan gehoorzaam aan been maken werken. Nadat ik daar aan gewerkt had ging ze namelijk echt fijn.
In ieder geval mag ze morgen voor de wagen even lekker benen strekken. Goed voor ons beide.
Dit was op het einde.
[ [url=m/n58mm6.jpg]Afbeelding[/url] ]

Ziet er netjes uit op de foto. Wees niet zo streng voor jezelf! Je hebt met een goed gevoel je les afgesloten, dus je hebt iets bereikt! Ergens naartoe werken kan soms frustrerend zijn, maar ook leuk omdat je gericht ermee bezig kan. Een goede basis bevestigen is niet altijd makkelijk. Helemaal als je tijdens het rijden ook andere ongemakken te balanceren hebt.

Veel plezier met mennen vandaag. Lekker veelzijdig paard heb je ook! Heerlijk :j !

Solleke_Noah schreef:
Hier ook een heel kort nachtje gehad, rond 23u gisterenavond kreeg één van mijn paarden toch zo'n mega hoestbui. Hij liep geagiteerd rond, en maar hoesten (de scheten kwamen er tegelijkertijd uit) en af en toe eng reutelend ademen. Dacht echt dat hij er in ging blijven. Dierenarts gebeld maar die dacht dat het minder dramatisch was dan het eruit zag, dus op de wei gezet en geobserveerd en inderdaad.. Tegen 1u snachts was het volledig over en deze nacht en ochtend 5u30 nog eens gaan checken en hij stond gewoon rustig te grazen, geen kuchje meer te horen! Wat het nu geweest is? :?

Jemig! Ik snap dat je dan wel even de wekker zet. Gelukkig ging het weer weg. Inderdaad misschien wel verslikt in iets ofzo? Geen idee of een paard dat überhaupt kan :+ … maar het belangrijkste: hij staat er weer rustig bij!

———

Zonet uitslag gekregen van de DA… het is een melanoom geweest. De reden voor second opinion was de kleur van het weefsel. Dit was namelijk roze waardoor het een atypische melanoom is. Het was verder niet kwaadaardig, maar dat was ook niet verwacht, omdat ze schimmelfactor heeft. Goede nieuws is dat de gehele melanoom verwijderd is. Dus de kans dat het terug groeit op die plek is daarmee nihil.

Gezien haar vachtkleur had ik nog gevraagd of dat de reden was van het roze weefsel, maar dat had er volgens de DA niets mee te maken. Het is alleen meestal gewoon zwart.

Kans bestaat dat ze jaren vrij blijft van melanomen en de DA drukte mij nog op het hart dat ze meestal (zeker bij schimmels) geen kwaad kunnen en paarden ermee kunnen leven als ze niet op een onmogelijke plek zitten… Maarja, ik ken mijzelf. Ik wil dat toch laten verwijderen als ik er een zie. In theorie kan zoiets gewoon een enorme toekomstige kostenpost zijn… ik ga denk ik wel nadenken of ik haar wil houden. Ten tijden van de hengstkeuze had ik expres niet voor een schimmel gekozen (dacht ik), gezien de hoeveelheid lusitano en pre schimmels met melanomen. Maar uitgerekend koos ik een dubbel dun hengst met blijkbaar schimmelfactor :+ … ik ga haar sowieso aanhouden totdat Sansa onder het zadel is, dus ga er geen overhaaste beslissing mee maken. Maar de uitslag geeft mij wel stof tot nadenken :j .

horsii

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 11:08

Ook schrikken zeg solleke, gelukkig valt het mee

Fijn, goedaardig melanoom. Stelt toch weer gerust.

Nou fourage handel komt vandaag acht midi rollen brengen, verpakt en laag in suiker. hopelijk de volgende grote verpakte balen laag in suiker dan koop ik gelijk een grote voorraad.

Vorig jaar 26,50 midi thuisgebracht nu 32. Kleine baaltjes onverpakt 7
Best fors

Belker

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-07-23 11:11

Wat fijn Stephanie, dat is goed nieuws.

Horssi, wat een prijzen. Ik heb hier onverpakte rollen van 1.40 doorsnee voor €70 thuisbezorgd. Geen idee wat de waardes zijn. Als mijn loon gestort is vraag ik een uitgebreide test aan.