Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Robijntjah schreef:Ja. Heb er zelf ooit wel iemand zien wegrennen met zijn broek op zijn enkels.
Akshay schreef:Robijntjah schreef:Voor ons vrouwen valt dat wel mee hoor
Precies dat. Fjordlief weigerde dus pertinent door te lopen en gingstaan staren.. En dan gingen ze op de loop.
Inderdaad thuis altijd geroepen, joh pap, mam, voor mij is het daar dan best safe
Lynn_Nikita schreef:Waait het bij jullie ook nog zo hard?
3e dag al dat ik niks kan doen ivm de wind
Robijntjah schreef:Jep...
En het weekend weer kans op storm Dennis lees ik net, jippie.
Karin_deB schreef:Niello schreef:We zijn op zoek naar een goede en betaalbare aannemer in de omgeving van etten-leur voor ons nieuwe huis. Heeft iemand suggesties?
He dat is mijn omgevingwaar ga je wonen?
Wij hadden Peter Luijkx als aannemer. Zeker niet de goedkoopste, maar ook niet de duurste.
Denkt goed mee.
Merexa schreef:Ooeh, leuk! Ik woon er niet in de buurt, maar misschien kun je ook op het FUN-da topic een berichtje plaatsen.
[HTT] Fun-da deel 2!
xXutopiaXx schreef:Hoi gabiiy, daar kom ik oorspronkelijk vandaan, maar om precies die reden ben ik na 30 jaar Spijkenisse, sinds een half jaartje uitgeweken naar ZundertAls je een flinke zak geld hebt, zijn er leuke optrekjes te vinden.. anders erg lastig haha. Hoeveel grond wil je hebben?
Haha stiekem was 't ook wel grappig JolijnEn mensen op een bankje klinkt ook wel bekend ja haha