Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
MizzMontana schreef:Grote brand op nog geen 3 km van ons huis, wind staat deze kant op. Campings worden ontruimd.
EBulder schreef:Haiihaii! Ik weet nog niet precies hoe deze site werkt, dus ik plaats misschien deze vraag op een rare plek maar oké.
Ik heb net een halfjaar ervaring met paarden, ben er helemaal dol op. Ik ben 15 jaar oud. Is het voor mij al goed om een lease paard te nemen of ben ik hier dan te vroeg mee?
Hilary schreef:MizzMontana schreef:Grote brand op nog geen 3 km van ons huis, wind staat deze kant op. Campings worden ontruimd.
Oei, dan zit jij bij Wateren in de buurt (en ben ik een tikkie jaloers, haha). Foto's zien er heftig uit, maar ik kom er niet helemaal uit waar het nou is. Meer richtingen de Kale Duinen of meer richting Bosschoord?
Chasey schreef:Mizontana houdt de boel goed in de gaten! Dat verspreidt zo snel!
muppetmayo schreef:SkyMarian wat lekker zeg dat jullie zoveel extra hebben gekregen!
Ik hoop echt dat wij ons huis nog kunnen verkopen voordat de markt eventueel weer instort.. T is bij ons in de buurt u ook gekkenhuis als ik iedereen zo hoor.. Nu moeten ze ons huis natuurlijk nog net wel willen maar goed... We durven het nu nog niet te koop te zetten omdat we bang zijn dat we zo zonder huis zitten.
Hebben anderen trouwens ook nu dat als je belt dat je al de 10e bent in het rijtje voor bezichtigingen? Dan is het eigenlijk de moeite al niet meer...
Het probleem is een beetje dat we niet echt gebonden zijn aan 1 regio maar dat onze zoektocht vrij breed is.
Heeft er iemand nog tips hoe daarin snel huizen te vinden? Ik heb het gevoel dat veel niet eens op Funda komt bijvoorbeeld, maar dat het voor Funda al verkocht is. Om nou 20 makelaars aan te schrijven om te kijken of er iets vrij komt vind ik ook weer zo wat. Dan hebben we straks 20 aankoop makelaars die allemaal geld willen zien