Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Ik durf echt niet alles op 1 lengte te knippen, dit groeit namelijk bets snel want ong een halfjaar geleden apwas heel die rechter pluk er nog af. Hij heeft een sportcoupe gehad, maar dat vond ik hem ook echt niet mooi staan...

Manen en staart gewassen en 3e oor bijgeschoren. Ze heeft eczeem en haar manen worden zo vettig van de deken... Ook is er helaas al een heel stuk van haar manen en de bovenkant van haar staart af...

Wel balen van het werk!

PanamaD schreef:Netjes jeliza! Staat vlot zo, heb zelf geen verstand met knippen maar zie wel dat t wat ongelijk is. Ik zal t niet beter kunnen![]()
Mirriej, veel beter dat ze geschoren is! Lekker voor der met die warmte. Maar echt dodelijk zonde dat je der manen hebt geknipt.
Ze is wel heel mooi met der stipjes en kleur!!
Voor lange manen heb ik Jimmy, de rest moet het maar gewoon met korte manen doen.
Yelizaveta schreef:wauw zo wit, geeft bijna licht![]()
Ik kom even binnen vallen als ik mag?
Ik heb de manen van mijn merrie eindelijk na jaren twijfelen geknipt. Het is de eerste keer en ik vind het best goed gelukt.
Mag ik jullie mening of tips?
Voor en na..
[ [url=m/bGlJhZ.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/AdipzW.jpg]Afbeelding[/url] ]
) want ze lijken op de voorfoto heel dun en dood.
Ik wou eigenlijk wachten tot ik met hem aan de slag zou gaan, maar ik had hem gister afgespoeld en toen toch maar de schaar er in gezet. Ook gelijk derde oor weggeknipt. Hij heeft hele dikke manen dus het springt alle kanten op, vind dat juist wel leuk. 

odenxia schreef:Hallo Allemaal,
Ik volg jullie al een tijdje en zie veel tips en trics voorbij komen.
Nu heb ik een vraagje. Mijn merrie heeft een erg gevoelig huidje als ik dr was met shampoo,betadine,groene zeep tref ik dr de volgende dag aan op stal met bulten over haar hele lijf.
Bestaat er een shampoo of een zeep welke geschikt is voor paarden met een gevoelig huidje?