Nee geen bevroren leidingen gehad gelukkig. Soms was wel de kraan zelf bevroren, maar dan gooide ik er wat gekookt water over en dan kon ik gewoon weer water pakken. Dat is me echt alles meegevallen.
Wat leuk om te zien dat iemand met zoveel passie en liefde een droom laat uitkomen. Respect hoor Marion, dat je dit allemaal voor elkaar hebt gekregen en het met zoveel plezier doet, en met Bokt deelt (ondanks de deels negatieve reacties). Petje af hoor en ga vooral zo door. De paarden zien er allemaal heel erg gezond en gelukkig uit.
Vandaag hadden we een schriktraining op de planning staan. De dag begon met een zonnetje, maar tijdens de training hadden we natuurlijk regen. Desondanks was het enorm leuk en gezellig. Een kleine impressie
En lucy zou lucy niet zijn, als ze niet dat doet waar ze op dat moment zin in heeft. Dat was dus rollen
Van de zomer gaan we het nogmaals doen, maar dan willen we ook obstakels neerzetten. Dus dan gaan we wat dingen in elkaar zetten. Ook zullen we weer met elkaar naar het strand gaan. Ik denk dat deze zomer ook de bbq zal worden aangestoken om gezellig met elkaar te eten.
Er is in de tussentijd weer een heleboel gebeurt. Weer wat paardjes weg, maar ook een 3de paard voor onszelf erbij. Ik geniet er nog steeds enorm van een ga elke dag met plezier erheen.
Maak kennis met chico, en bijna 5 jarige tinker ruin. Nog onbeleerd, dus daarmee gaan we lekker aan de slag.
En ook een leuke vergelijkings foto. Na 9 maanden al 10.2 kilo kwijt, het is goed voor de lijn haha
ziet er goed uit meid. en knap dat je zo afgevallen bent. komt vast van het stalwerk. geniet er van. ook van je nieuw aanwinst. zijn alle boxen nu bezet?
Het komt idd van het stal werk. 7 dagen in de week 3x per dag "sporten"
Ja alle boxen zijn vol. Zaterdag komen de laatste. Alles was al vol, maar er zijn wat verhuizingen geweest. Dus in alle rust dit keer ze laten komen. Ook bewust gekozen om nog een stal niet te verhuren, maar er een eigen paard in te zetten. Heb nu nog maar te maken met 3 eigenaren.