Oef, ik zou dat paardje meteen ingepakt hebben. Strikje er om....
Bijna thuis, Anke. Wat een rit!
Nou, snel alles klaar zetten, zodat ik kan picknikken met t peerd. Hoop ook dat het wat geregend heeft. Ik ben niet aan het sproeien. Zou eigenlijk wel moeten. Het lijkt hier de Sahara wel....

. Ik kreeg als eerste zijn snoet tegen mijn arm, maar mijne pa, die ook gek is van paarden, stond vlak achter me en besloot dat hij ook met Quickstep wilde tutten
. Enfin, ik zeg dus tegen mijn pa dat het de bedoeling is om te kijken of ik een klik met deze uk heb. Ik hoor "hmm" uit de mond van mijn pa, maar hij blijft aaien
. Dus herhaal ik hetzelfde, krijg hetzelfde gemompel en hij blijft gewoon bij mij staan
. Tja, ik kwam dus geen meter verder, dus heb ik even heel duidelijk gesteld dat ik Quickstep voor mij alleen wou en toen snapte hij de hint
.
. Tot Quickstep besloot dat hij het kroelen te leuk vond om te delen en stuurde hij zijn vriendje wandelen. En toen zei Mireille:" ik moet je nog iets zeggen, we hebben na de winter ontdekt dat Quickstep een plek roan op zijn rechter achterbeen heeft."
Ik hou niet van roan! Wat een mens dan op 1 sec denkt: nee, kijken, hmm valt precies nog mee, terug kijken, hey eigenlijk is dat wel speciaal, nog eens kijken, eigenlijk is dit paardje wel uniek,