Mijn kast is denk ik 3 hoog bij 2 breed bij 1 diep, verdeeld in 4 vakken maar ik heb in 2 vakken nog 2 planken gemaakt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Niene87 schreef:pianoscharnieren heb ik aan mijn kast. ideaal
Merel schreef:echt heel mooi gemaakt! En ideale indeling.
Ik heb heel wat foto's voorbij zien komen maar kan er niet zo goed uitkomen welke scharnieren en sloten ik wil gebruiken. Zie veel scharnieren die er aan de buitenkant op liggen, maar wil liever iets wat je niet van de buitenkant kan los schroeven. Heeft iemand foto's van de scharnieren / sloten op houten zadelkasten?
smurffie schreef:Fjordjes heb je het over de kast waar je foto's van hier geplaatst hebt?
Zo ja, zou ik nog wat dekjes weg doen. 2 hele stapels voor 1 paard is heel veel, en even kijken of je wat logischer kunt indelen. Maar ik denk dat je t over andere kast hebt want deze lijkt me geen 2x2x1
Merel schreef:echt heel mooi gemaakt! En ideale indeling.
Ik heb heel wat foto's voorbij zien komen maar kan er niet zo goed uitkomen welke scharnieren en sloten ik wil gebruiken. Zie veel scharnieren die er aan de buitenkant op liggen, maar wil liever iets wat je niet van de buitenkant kan los schroeven. Heeft iemand foto's van de scharnieren / sloten op houten zadelkasten?
chalinka schreef:hoi,
ik heb een vraagje
ik zoek van die plastiek bakken voor peesjes in te doen (en andere beenbescherming enz) maar ik zou ze graag rechtop willen hebben staan zodat ik niet moet rommelen achter 2 dezelfde beenbescherming
iemand enig idee hoe hoog zo'n bakje dan moet zijn voor full beenbescherming?
groetjes