Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
pmarena schreef:Heeft die grote ijzers dan?
Zonder ijzers zou ik echt niet bang zijn om een net erin te leggen.
fokfanaat schreef:Veulen84 schreef:Hoihoi, het was niet echt een gebruiksvraag. Ik heb maar 1 paard en die krijgt elke dag in de slowfeeder wat.
Maar ik ben bezig met het importeren van een bepaald type slowfeeders. Maar was erg benieuwd wat jullie nu zagen in een slowfeeder en of dat klopt met mijn gevoel (en die van me stalgenoten). Ik kan straks kiezen uit 50 modellen om geleverd te krijgen. Maar ik weet niet of die allemaal wel nut hebben. Heb in dit topic al veel gelezen en kan daardoor wel al wat types laten afvallen. Maar er zijn nog steeds vrij veel opties
Belangrijk was vooral hoe hoog jullie kwaliteit en prijs belangrijk vinden. Maar blijkbaar is kwaliteit heel belangrijk, maar prijs minder. (Wat mij dan weer zegt dat ik bv. moet gaan denken aan een garantie bv. )
wat ik zoek is een royaal stevig apparaat, waar toch zeker 2 standaardbaaltjes in passen, waar paarden van meerdere kanten aan kunnen eten, dat makkelijk te vullen is en er zo min geknoeid kan worden, en graag overdekt.
daar heb ik wel een 500,- voor over
pmarena schreef:Nouja, een bak van een halve meter hoog daar gaan ze toch heel wat sneller in staan dan 1 van een meter of hoger natuurlijk
Hoe groter het net, hoe beter vind ik persoonlijk
Maar het is natuurlijk maar net hoe je omstandigheden zijn, waar je het net kunt hangen, hoeveel paarden er van moeten eten en of die goed naast elkaar kunnen eten.
Ik heb jarenlang een net van 3 meter lang gehad waar 2 grote en 1 kleine lekker naast elkaar van konden eten onder 1 afdak
Daar stouwde ik dan elke middag een baal hooi in en dan zat er de volgende middag nog net een restje in
Heb je meerdere afdakken, of paarden die niet goed samen kunnen ofzo, dan is het wel fijn om meerdere netten te hebben. Centraal 1 grote en apart nog wat kleiners bijvoorbeeld
suuzepuus schreef:Om deze rede wil ik eigenlijk liever geen net. ik dacht dat betongaas van 3x3 cm misschien veiliger zou zijn!!
[ Afbeelding ]