Ja jou plekje moet droog blijven.Hier wil ik ook regen, durf het bijna niet te zeggen maar het is droog
Ik zie ook geen bewijs van gevallen regen, dus de jassen kunnen zo weer uit. Het is hier nu ook weer 'sahara'.
Toen ik gisteravond naar huis reed, kwamen er wat druppels naar beneden. Maar meer is er volgens mij ook niet geweest vannacht. Niet zo erg, dan kan meneer ik haat regen en blijf dan echt niet buiten zonder deken nog lekker even zonder deken staan.
Ik deed de dekens af en er kwam een wolk haar mee wat zich over de nacht onder de deken had 'opgebouwd'... van die rolletjes
Hier de afgelopen 2 nachten lichte regen gehad. Daar ben ik wel blij mee want dat is goed voor de wei en de tuin Ik snap wel dat jij op droog weer hoopt Marjan haha.
Netjes de pannetjes gestapeld De paarden al helemaal 'ingeburgerd'??Hier net weer een emmer haar eraf gefurmied
Heerlijk gezicht... hier lag Jasmijn net helemaal plat, maar ze kwam snel overeind toen ze me hoorde.
Onverwacht toch nog zonnig en warm geworden. Nou ja droogt mijn verf lekker snel (oude salontafel nieuw leven inblazen).
Wat een leuk topic! Voor ons gaat deze zomer ook die droom uitkomen. Daarom even voor mijzelf een stipje, om wat inspiratie op te doen.
Mag ik ook mee komen kletsen? Mijn shetlanders staan sinds 1,5 maand ook aan huis. Zal straks proberen even er wat van te laten zien. Marjan B, ik hoop dat het bij jullie droog is gebleven! Hier wel zeker regen vanmorgen.