pol013 schreef:Wij zijn uiteindelijk in het huis gaan wonen wat ons in eerste instantie niet meteen aansprak. Is ook het allerlaatste huis wat er nog te koop stond op dat moment. Maar terwijl we er met een heel neutraal gezicht heen reden gingen we met zoveel enthousiasme weg dat we het een week later al gekocht hebben. En van alle huizen die we bekeken hebben is dit oprecht ook de beste. Met een heel leuk huis, genoeg grond en een handige indeling.
Dit kon ik getypt hebben
Van ons huis stonden er maar 8 foto's op een onoverzichtelijke site.
De helft van de kamers stond niet eens op de foto.
Toen we de eerste keer kwamen kijken waren we dan ook zeer verbaasd over de enorme ruimte.
Het huis was ouderwets en donker ingericht en heel minimaal.
Hij stond ook als laatste op ons lijstje maar we hebben dezelfde dag nog een bod gedaan en een week later getekend.
Het was ook nog eens het grootste huis, meeste grond en laagste prijs
Mijn ruin kreeg er vreselijk jeuk van.

We schieten er financieel niks mee op. We hadden beter een compleet gemoderniseerd huis met land kunnen kopen. Maar dat is achteraf altijd makkelijk bekeken.
) dan zijn we vast blij. Nu is het vooral nog kamperen op eigen terrein.
Het is allemaal niet groot en niet super veel grond, maar met 2 grote en 1 mini moet het precies kunnen
Of het is al verkocht.
Die zegt met van die oude houten donkere eiken meubels al snel, yuk wat een oud huis.. De tip van op je rug gaan liggen is wel een goede! Ben wel benieuwd hoe de makelaar dan kijkt
S ochtends uit het raam kijken met je kop koffie en dan je paardjes zien staan, lijkt me echt fantastisch!