Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
DatBenIkNou schreef:Er zit groot verschil in elektrisch of handmatige behandeling. Zonder verdoving kunnen ze er gewoon niet goed bij, elektrisch met verdoving is duurder maar ook kwalitatief beter, ze kunnen anders nooit bij de achterste kiezen. Dat is dus ook het verschil tussen een tandarts en gebitsverzorger. Die 2 zijn echt verschillende beroepen/ opleidingsniveaus.
_classic schreef:Wat makkelijk dat jullie dit bijgehouden hebben. Ik zat erover na te denken binnenkort een paard aan te schaffen, maar ik denk dat ik nog maar even goed door spaar
ikke schreef:_classic schreef:Wat makkelijk dat jullie dit bijgehouden hebben. Ik zat erover na te denken binnenkort een paard aan te schaffen, maar ik denk dat ik nog maar even goed door spaar
Het is ook maar hoe gek je jezelf laat maken.
Als je per se 20 hoofdstellen en 40 dekjes meent nodig te hebben, dan loopt het in de papieren. Als je simpel, degelijk spul koopt en daar zuinig op bent, gaat het jaaaren mee.
_classic schreef:Een schuilstal is inderdaad wel makkelijk, en een niet al te dure oplossing. Ook leuk voor de haflingers die in dezelfde weide staan.
Ach ik heb de tijd nog om erover na te denken, want ik zal eerst toch nog even moeten sparen voor het paard zelf
Gini schreef:Ik moet toch toegeven dat een paard duurder is dan ik vooraf had berekend. En dan ben ik niet echt een shopaholic als het op paardenmateriaal aankomt.
Daarom dat ik het wel eens ben met de uitspraak 'je moet zonder blikken of blozen 500 euro opzij kunnen zetten'. Letterlijk, zonder blikken of blozen. Geen 'ja, het zou lukken, maar dan moet ik wel....'.