Mooie kast is het geworden!
Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
RianneH schreef:Ah, heerlijk, een zadelkamer. Mag je dan de wasmachine gebruiken voor de dekjes enz? Als ik ooit de paarden aan huis heb, dan wist ik het wel
Hier hebben we inmiddels de kast afDe meneer van de bouwmarkt raadde MDF af dus het is Underlayment plaat geworden, wat wel een mooi effect gaf. Ter zijne tijd zal er nog een lakje overheen gaan.
Kostte ons twee dagen, dag 1 was hout ophalen en laten zagen, meenemen naar stal en toen bleek mijn goedkope accuboormachine niet sterk genoeg. Dus vandaag verder gegaan met de zware boormachine van vaders en met hulp van schoonbroer, met als resultaat een mooie grote kast waar al onze zooi in past
[ Afbeelding ]
esmespitfire schreef:Als ik thuis mijn dekjes heb gewassen dan is met 3 dekjes het droogrek vol. Laat er altijd wat ruimte tussen. Maar als ik nou zo'n onderstaande foto ding neem ben ik bang dat ze te zwaar worden en krom buigen. Wat is jullie mening?
[ Afbeelding ]
DAMWolf schreef:Mijn steigerhouten zadelkast! Hij is enorm. 2,10m hoog bij 80cm diep en 1m wijd. Gebouwd door een oom naar mijn eigen ontwerp. Hoofdstellen hangen aan de linkerdeur, poetskist rechts onder, dekjes en dekens liggen boven. Ideaal ding, hij is alleen erg groot, haha!