Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
loulou schreef:ik heb het ff terug gezocht, omdat ik echt verbaasd ben over die 600 euro voor het loswerken.
ik heb iets overdreven met mijn 100 euro, maar bij mij kostte het loswerken 188 euro voor 5 balen.
5 balen á 140 kilo incl loswerken waren toen 625 euro. maar bij hem wijzigen de prijzen van de kokos geloof ik iedere maand, omdat het elke maand wisseld wat zijn inkoopprijs is.
urosa schreef:Hallo allemaal!
Kom dit topic even binnenvallen, (met hoe kan het ook anders een kokos vraag). Bij ons is er maandag kokos in de bak gefreesd. Dinsdag vol goede moed naar stal om te gaan rijden, blijkt de bak nog steeds niet erg goed. De ondergrond is wel steviger (het was een mulle bak) alleen de paarden laten op sommige stukken diepe sporen na. Ik ben dus wat teleurgesteld in het weiland gaan rijden. Nu had ik al wat rondgelezen, maar kan dit nog goed komen? Heb er weinig vertrouwen in. Hij is alleen door de trekker snel vlak gereden, dus dat misschien zelf met de auto vlakrijden of een rol regelen?
Mist schreef:mmm...hier ook, eergisteren perfect kunnen rijden (was aangereden met tractor) gisteren bijna 40ml geregend...maar nu zijn sommige gedeeltes te zacht ?
Nu nog een keer aan laten rijden door de traktor ?
maresie schreef:je kan de rijbak de eerste keer beter door een grote tractor glad laten rijden dan is alles goed aangestampt ,en daarna kan je het zelf bij houden met een auto of roller en regelmatig nat sproeien