Dus ergens bij de rode stippen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Ir111 schreef:Ik zou ze langs de rand van een pad plaatsen. Zo'n flufje bottelrozen midden in de wei lijkt me een vreemd gezicht.
Belker schreef:Graven en in de grond de kettingzaag erop zetten. Diep in de grond kunnen ze best blijven zitten.
Eowyn_95 schreef:Je kan ook een stobbenfrees huren. Wilde dat eerst ook doen voor de stronken hier, maar ik denk dat ik er te klunzig voor ben haha.
kvulden schreef:Bij mijn wei krijg ik een stukje bos tot mijn beschikking. Ik wil dan een pad er doormaken. Ik denk dat het lastig is tussen de bomen palen te slaan, maar mag de bomen niet beschadigen, dus daar isolatoren in draaien vinden ze denk ik niet goed. Hoe hebben jullie het gedaan?
Hilary schreef:Ik heb wel eens iets gezien met een verstelbare band om een boom, maar geen idee meer waar. Je kunt dan de band losser zetten als de boom dikker wordt.
gwenerwig schreef:Hoi Ik volg al een tijdje. Wij wonen nu een klein maandje in ons nieuwe huis, waar we onze paarden aan huis hebben. De paarden zijn net over. We hebben een weiland van ongeveer 6000m2 tot onze beschikking. Ik wil er een klein paddock paradise van maken. Water en heuvel gaat hem niet worden denk ik, dus dan niet officieel paddock paradise geloof ik. Maar we willen dus een loop track maken en daarbij op verschillende plaatsen wilgen takken, hooi en waterplaatsen maken. Onze paarden gaan snachts op stal. Rijbaan en kleine paddock hebben we net gemaakt(zijn we nog mee bezig) Het grasland is koeien grasland, dus dat willen we omvormen naar paardenweiland. De bedoeling is dat uiteindelijk de paarden vooral in de paddock en op de looptracks staan en paar uurtjes op het weiland. Nu willen we dus de track aan gaan leggen, zodat we het weiland kunnen gaan omvormen. Maar onze vraag is, hoe zorg je ervoor dat de track geen modderbaan wordt?
[ [url=m/t4Fih8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W2qT5C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Maartje1990 schreef:gwenerwig schreef:Hoi Ik volg al een tijdje. Wij wonen nu een klein maandje in ons nieuwe huis, waar we onze paarden aan huis hebben. De paarden zijn net over. We hebben een weiland van ongeveer 6000m2 tot onze beschikking. Ik wil er een klein paddock paradise van maken. Water en heuvel gaat hem niet worden denk ik, dus dan niet officieel paddock paradise geloof ik. Maar we willen dus een loop track maken en daarbij op verschillende plaatsen wilgen takken, hooi en waterplaatsen maken. Onze paarden gaan snachts op stal. Rijbaan en kleine paddock hebben we net gemaakt(zijn we nog mee bezig) Het grasland is koeien grasland, dus dat willen we omvormen naar paardenweiland. De bedoeling is dat uiteindelijk de paarden vooral in de paddock en op de looptracks staan en paar uurtjes op het weiland. Nu willen we dus de track aan gaan leggen, zodat we het weiland kunnen gaan omvormen. Maar onze vraag is, hoe zorg je ervoor dat de track geen modderbaan wordt?
[ [url=m/t4Fih8.jpg]Afbeelding[/url] ]
[ [url=m/W2qT5C.jpg]Afbeelding[/url] ]
Prachtig stuk! Wij hebben ongeveer dezelfde hoeveelheid grond. Op wat voor soort grond zit je en hoeveel paarden? Mag ik vragen waarom je ze niet 24/7 op de PP laat lopen?